[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، در همین روزهای تعطیل نیمه خرداد، مردم خوزستان شاهد بازدید سرزده مسئولان بهزیستی به این استان بودند. این سفرها به صورت سرزده صورت گرفت و آن طور که محمدرضا کاظم زاده، مدیرکل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور گفته؛ تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی کارکنان بهزیستی خوزستان در جریان حادثه غمبار ریزش ساختمان متروپل گویا یکی از اهداف سفر این مقام مسئول به خوزستان بوده است.

کاظم زاده، در جلسه شورای معاونین بهزیستی خوزستان که در بهزیستی آبادان برگزار شد؛ ضمن عرض تسلیت به مردم شریف خوزستان و شهرهای آبادان و خرمشهر، از تلاش های شبانه روزی مدیریت و کارکنان بهزیستی خوزستان در جریان حادثه غمبار ریزش ساختمان متروپل تقدیر و تشکر کرد و اعلام نمود: سازمان بهزیستی کشور آماده انجام خدمات حمایتی، روانی و اجتماعی به آسیب دیدگان حادثه ساختمان متروپل آبادان می باشد و در این راه از هیچ کوششی فروگذاری نخواهد کرد.

مدیر کل پدافند غیرعامل و مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور، سپس از مرکز اورژانس اجتماعی بهزیستی و تیم محب بهزیستی شهرستان آبادان بازدید نمود و نحوه خدمات دهی آنان به آسیب دیدگان حادثه را بررسی و در پایان به همراه سرپرست بهزیستی خوزستان و مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان در منزل یکی از خانواده های قربانیان حادثه حاضر و ضمن عرض تسلیت، با آنان همدلی و همدردی کرد.

حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان کشاند

بازدید سرزده از مرکز تماس ۱۴۸۰ و خانه تلاش اهواز

از سوی دیگر حجت الاسلام محمد تقی وکیل پور، مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی، در سفر به استان خوزستان، به صورت سرزده از مرکز اورژانس اجتماعی خط ۱۲۳، خط تلفنی ۱۴۸۰، مرکز مداخله در بحران و مرکز خانه تلاش بهزیستی شهرستان اهواز بازدید کرد.

وکیل پوربا همراهی محمد رضا عباسی معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان در بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی و خط تلفنی ۱۴۸۰، ضمن بررسی نحوه پاسخگویی کارشناسان خط ۱۲۳ و ارجاع به تیم سیار، و نحوه گزارش نویسی (ثبت مشخصات گزارش دهنده، چگونگی ارجاع گزارش به کارشناسان خدمات سیار، نحوه پیگیری گزارش توسط کارشناسان خدمات سیار)، به صورت میدانی از فعالیت کارشناسان تیم سیار که در مأموریت ساماندهی یک مورد کودک آزاری در پارک رشد کوی باهنر اهواز بود بازدید و ضمن حضور در محل از نزدیک با کارشناسان تیم سیار و همچنین کودک آزار دیده و نحوه ساماندهی وارجاع به مرکز کودکان گفتگو کرد.

مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در امور فرهنگی در ادامه به اتفاق معاون امور اجتماعی بهزیستی استان خوزستان و رئیس اداره بهزیستی شهرستان اهواز، از مرکز مداخله در بحران شهرستان اهواز با تعداد ۱۵ نفر پناهجو بازدید و ضمن تشکیل جلسه با کارکنان مرکز و بررسی مشکلات، در خصوص فعالیت های روزانه و برنامه های فرهنگی گفتگو کردند.

حادثه متروپل مسئولان بهزیستی را به خوزستان کشاند

در پایان حجت الاسلام وکیل پور به اتفاق معاون امور اجتماعی بهزیستی خوزستان و رئیس بهزیستی شهرستان اهواز به صورت سرزده از مرکز خانه تلاش بهزیستی بازدید کردند و ضمن اقامه نماز جماعت, در یک نشست صمیمانه با پناهجویان، در خصوص برنامه های توانمند سازی و ترخیص موفق، با آنها گفتگو کردند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان