[ad_1]

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم با استناد به بیانات مقام معظم رهبری در روز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران، گفت: بارزترین ویژگی امام خمینی "قیام لله و عمل به وظیفه بود"؛ ویژگی که به دعواها بر سر پول، پُست و مقام خاتمه می دهد.

محمد تقی نقدعلی در گفت وگو با ایسنا درباره بیانات مقام معظم رهبری در روز ارتحال بنیان گذار انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: تحلیل های رهبر معظم انقلاب پیرامون شخصیت امام خمینی (ره) و بالاترین خصیصه ایشان یعنی "قیام برای پروردگار و عمل به وظیفه" بود. اگر همه مسئولان نظام "قیام لله و عمل به وظیفه" را سرلوحه کارشان قرار دهند، دیگر دعوا بر سر پول، پُست و مقام وجود نخواهد داشت.

این عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: اختلاف احزاب با وجود "قیام لله" به معنا خواهد بود. مقام معظم رهبری به این موضوع تأکید کردند و هشدار دادند که مراقب باشیم مکتب امام (ره) تحریف نشود. مکتب امام چیزی جز قیام لله به وسیله توسعه عدالت، رفع تبعیض و خدمت به محرومان نیست.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس یازدهم به اشاره به تذکرات رهبری درباره ضرورت جلوگیری از "هویت زدایی از نظام و کم رنگ کردن شخصیت امام" گفت: دشمن می خواهد روحیه بدبینی را در بین مردم گسترش دهد و امید را از ما بگیرد. دشمن می خواهد مردم را در برابر نظام قرار دهد؛ به این منظور قدردانی از مسئولان و از اقدامات درست، بسیار راهگشا خواهد بود.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس یازدهم درباره "امید بستن دشمنان به اعتراضات و محاسبات غلط دشمنان" که بخشی از رهنمودهای مقام معظم رهبری را شامل می شد، گفت: اشتباهات دشمنان این است که تنها با معیارهای مادی پیش می روند. دشمنان با به غایت رساندن تورم، فکر می کنند که مردم ما در برابر حاکمان قیام می کنند. حال آنکه ملت ما، ملت امام حسین(ع)، عاشورا و ماه رمضان است. مردم ما همه سختی ها را با دید ورای مادی می بیند. دشمنان هیچگاه ملاک معنوی را در نظر نمی گیرند و نمی دانند که آنچه ملت را سرپا نگه داشته، ایمان به معاد، آخرت و کار برای خداست. مردم پای اسلام وعزتشان ایستاده اند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان