[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی اشجری ظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی با اشاره اینکه ۶ تا ۱۲ تیر ماه در تقویم ملی کشور به عنوان این هفته نامگذاری شده است، اظهار کرد: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و بمباران شیمیایی سردشت از مهمترین رخدادهای این هفته هستند.

وی همچنین به شهادت رساندن رئیس زندان اوین، به شهادت رساندن آیت الله صدوقی و شلیک موشک به هواپیمای مسافربری ایرباس توسط ناو آمریکایی از دیگر جنایات علیه در این ایام علیه ملت ایران اعلام کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به گستردگی دشمنی آمریکا با ایران، افزود: باید جنایت های آمریکا را بازخوانی و به مردم به ویژه نسل جوان اعلام شود.

وی با بیان اینکه ششم تا دوازدهم تیر ماه فرصتی مناسب برای یازخوانی این جنایت ها است، گفت: آمریکا در طول همه این سال ها با ادعاهای حقوق بشری بیشترین و بزرگترین جنایت ها را علیه بشریت انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه جنایت آمریکا و همدستانش هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نمی شود، تصریح کرد: باید مردم با چهره کریه سران استکبار جهانی آشنا شوند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان