[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احسان الله محمدی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در نظام طاغوت و سلطنتی مردم هیچ گونه حقی در انتخاب سرنوشت خود ندارند، اظهار کرد: با پیروزی انقلاب مردم سالاری دینی به یک اصل در این نظام مقدس مبدل شد.

وی با اشاره به نقش مؤثر مردم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی، گفت: مردم ولی نعمتان این نظام مقدس هستند که با حضور خود در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی و از جمله فرهنگی باعث اقتدار این نظام مقدس شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با تأکید بر خنثی سازی تمامی نقشه های دشمن توسط مردم، تصریح کرد: مردم سرمایه های اصلی هر نظامی هستند لذا در طی چندین سال گذشته به خصوص در دی ماه ۹۶ و آبان ماه سال ۹۸ استکبار در تلاش بود تا اعتراض مسالمت آمیز مردم را به سمت خشونت ببرد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این بود تا از این طریق بتواند اهداف خود را محقق کند اما مردم با بصیرت گیلان با حضور به موقع خود و شناسایی توطئه دشمن تمامی برنامه های استکبار را خنثی کردند.

حجت الاسلام محمدی اضافه کرد: در شرایطی که دشمنان بیرونی و نفوذی های داخلی خواسته اند فضای یاس و نا امیدی را در جامعه ایجاد کنند و بین مردم و نظام اسلامی فاصله بیاندازند این نهاد با زمینه سازی حضور مردم به توطئه های شوم دشمن پاسخ داده است.

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای کمرنگ شدن حضور مردم در مراسم بزرگداشت ارتحال امام راحل (ره)، افزود: به رغم توطئه های دشمنان ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی همواره حامی و پشتیبان انقلاب و نظام هستند و با حضور حداکثری مردم درصحنه های مختلف توطئه ها در نطفه خفه می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان یکی از مهم ترین دلایل خنثی سازی توطئه استکبار را بصیرت سیاسی مردم دانست و بیان کرد: روشن ترین راه پیروی از خط امام خمینی (ره)، تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است که مردم با بهره گیری از همین امر تاکنون در حوزه های مختلف موفق عمل کردند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان