[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم نجفی بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دولت سیزدهم به احیای ورزش های محلی و بومی توجه ویژه ای دارد، بیان کرد: آستانه اشرفیه خاستگاه ورزش های شالیزاری بوده و برگزاری این جشنواره نیز با همکاری وزارت ورزش و جوانان همراه بوده است.

نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به ضرورت ثبت ورزش های شالیزاری، تصریح کرد: با توجه به اینکه چندین سال است ورزش های شالیزاری در این شهرستان برگزار می شود لذا انتظار داریم به زودی این ورزش ها به نام آستانه اشرفیه ثبت شود.

وی با بیان اینکه استان گیلان ظرفیت بالایی در حوزه ورزش و سایر بخش ها دارد، بیان کرد: حمایت از ورزش های شالیزاری و توسعه آن یکی از راه های مؤثر در جهت حمایت از ورزش استان گیلان است.

نجفی توسعه و توجه به ورزش های بومی و محلی را موجب شکوفایی استعدادها دانست و عنوان کرد: ورزش های بومی در هر نقطه از کشور وجود دارد که باید از سوی متولیان حمایت شده و ترویج یابد.

نماینده مردم شهرستان آستانه اشرفیه در مجلس تصریح کرد: اگر به ورزشکاران بومی و محلی توجه شود نشاط جمعی افزایش می یابد و استعداد جوانان هر منطقه نیز شناسایی می شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان