[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدجلیل میر عظیمی صبح شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به آغاز ثبت نام از کارگاه های حضوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، اظهار کرد: با توجه به کنترل ویروس کرونا این کارگاه های حضوری در قالب های گسترده تری برگزار می شود.

وی با دعوت از علاقه مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره ها، اضافه کرد: ۶۵ عنوان کارگاه عمومی و تخصصی در گروه های سنی ۴ تا ۱۸ سال توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان هنر قصه گویی و اجرا، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی از جمله کارگاه های تخصصی فصل تابستان برشمرد و گفت: هر کدام از این سرفصل ها خود نیز به زیرشاخه هایی تقسیم می شود.

وی با اشاره به ارائه آموزش های ادبی در قالب شعر، داستان، خوانش متون ادبی و همچنین علمی در قالب نجوم، رباتیک، زیست شناسی، افزود: عمق بخشی به دانش و آگاهی های علمی و ادبی مخاطبان از اهداف برگزاری این کارگاه ها است.

میر عظیمی از برپایی کارگاه های عمومی در مراکز فرهنگی هنری سراسر استان گیلان نیز خبر داد و گفت: کتاب خوانی، قصه گویی، شناخت سرزمین، مفاخر، مشایخ، مشاغل و وقایع و آشنایی با قرآن و احادیث از جمله کارگاه های سازنده ای است که به صورت رایگان برای علاقه مندان برگزار می شود.

وی ادامه داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از فعالیت ها و برنامه های به نشانی اینترنتی gilan.kpf.ir و مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان در سراسر استان مراجعه کنند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان