[ad_1]

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: زمانی که یک پرواز تاخیر دارد باید علاوه بر اطلاع رسانی به موقع و عذرخواهی از مسافران، ضوابط و مقررات پیش بینی شده در شرایط تاخیر پروازها با دقت اجرایی شود.

غلامعلی کوهساری در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ضرورت ورود سازمان هواپیمایی به تاخیر چندین ساعته پروازها و نقص فنی هواپیماها، بیان کرد: نظارت وزارت راه و شهرسازی بر ایرلاین ها از وظایف اساسی این وزارتخانه به شمار می رود. حتی اگر شرکت های خصوصی در حوزه جابجایی مسافر ورود می کنند، سیاست گذاری و نظارت بر عملکرد آنان از وظایف وزارت راه و شهرسازی است.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه هواپیماهای ما با کمبود قطعه و مشکلات فنی مواجه است و نیاز به لوازم جدید دارد بحث جدایی است که باید وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی تلاش خود را برای تجهیز ناوگان هوایی کشور علی رغم وجود تحریم های ظالمانه به کار گیرد. اما تاخیر در پروازها باید به حداقل کاهش یابد چراکه این تاخیرها در برنامه ریزی زندگی مردم اختلال ایجاد می کند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر در بحث تاخیر ایرلاین ها اطلاع رسانی به موقع و عذرخواهی از مسافران نباید به فراموشی سپرده شود. زمانی که یک پروازی تاخیر دارد باید اطلاع رسانی به موقع صورت گرفته و از مسافران نیز عذرخواهی شود. از سوی دیگر قانون و مقررات پیش بینی شده در شرایط تاخیر پروازها باید با دقت اجرایی شود. ایرلاین ها باید برای تاخیر هواپیماهای خود جریمه بپردازند. مسافران باید احساس کنند که در این حوزه قانون وجود داشته و اجرایی می شود.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان