[ad_1]

دومین جلسه بررسی نقش صندوق توسعه ملی در سیاست های کلی برنامه توسعه در کمیسیون اقتصاد کلان بازرگانی و اداری مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی مجمع تشخیص مصلحت نظام به ریاست دکتر محسن رضایی و با حضور جمعی از اعضای مجمع برگزار شد.


در این جلسه  مهدی غضنفری، مدیر عامل صندوق توسعه ملی ادامه گزارش وضعیت و آسیب شناسی فعالیتهای این صندوق و برنامه پیشنهادی با موضوع مولد سازی دارایی های عمومی دولت و استفاده از دارایی های نامولد را برای تشکیل صندوق ثروت ملی ارائه کرد.

همچنین میر محمد صادقی عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی گزارشی از عملکرد ١٠ ساله این صندوق و راهبردهایی برای استفاده از تجربه صندوق های مشابه در جهان ارائه کرد.

در ادامه گزارش مدیرعامل صندوق توسعه ملی و نقش آفرینی این صندوق در طول برنامه هفتم توسط آقایان  دانش جعفری، احمدی نژاد، حجت الاسلام والمسلمین  انصاری، ایروانی، میرسلیم، آقازاده و نبوی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
اعضای کمیسیون اقتصاد کلان، بازرگانی و اداری بر اصلاح قوانین مدیریتی صندوق، تغییر نگاه کلان به صندوق توسعه ملی و استفاده از منابع آن در پیشرفت اقتصاد ملی تاکید کردند.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان