انهدام باند سارقان 5 نفره در لنگرود

۱۴۰۱/۰۳/۲۲ ۰۹:۱۰ چاپ کد خبر: 171556
به گزارش لنگرخبر، فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود پیشگیری از وقوع سرقت ، ایجاد ناامنی روانی برای مجرمان و سارقان در مناطق جرم خیز و تقویت احساس امنیت مطلوب در سطح جامعه را از مهمترین اولویت های مجموعه انتظامی قلمداد و اظهار کرد: مبارزه با سرقت و استرداد اموال سرقتی به مالباختگان زمینه تداوم امنیت پایدار و ارتقاء اعتماد عمومی به پلیس را افزایش خواهد داد.



وی در ادامه افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت مختلف در شهرستان لنگرود و ابراز نگرانی مردم، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.



سرهنگ “حمیدرضا سرخوش پور” با بیان اینکه ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و بررسی صحنه های وقوع جرم، رد باند ۵ نفره سارقان را در این پرونده ها به دست آوردند، گفت: پس از اطمینان از صحت موضوع، طی هماهنگی قضائی و در عملیات های جداگانه سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.



این مقام انتظامی از اعتراف این افراد به ۳ فقره سرقت از اماکن خصوصی، ۲ فقره سرقت از معابر، ۲ فقره سرقت داخل خودرو و یک فقره سرقت دوچرخه در تحقیقات پلیس خبر داد و بیان کرد: سارقان ۲۷، ۳۱، ۳۲، ۳۵ و ۵۰ ساله با تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.



سرهنگ سرخوش پور در پایان با تاکید بر اینکه مبارزه با سرقت یکی از اولویت های اصلی مجموعه انتظامی در راستای تامین و ارتقاء امنیت پایدار در جامعه است، خاطرنشان کرد: مجموعه انتظامی برای پیشگیری از بروز جرایم به ویژه سرقت از هیچ تلاشی دریغ نمی کند و مردم نیز با رعایت هشدارهای انتظامی می توانند زمینه های بروز سرقت را از سارقان سلب کنند.
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان