[ad_1]

جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به موضوع واردات خودرو به کشور گفت: واردات خودرو به کشور نباید به دست خودروسازان بیفتد.

وی افزود: اگر واردات خودرو به کشور در اختیار خودروسازان قرار گیرد ما شاهد مافیای دیگری در بازار خودروی کشورمان خواهیم بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر واردات خودرو به دست خودروسازان بیفتد، به احتمال زیاد شاهد واردات خودروهایی بی کیفیت به کشور خواهیم بود و عملاً این کار لوث خواهد شد.

کوچکی نژاد خاطرنشان کرد: هدف ما از واردات خودرو ایجاد فضای رقابتی این محصول در بازار داخل کشور است و دادن مجوز واردات آن به خودروسازان ما را این هدف دور خواهد ساخت.

وی افزود: واردات خودرو باید توسط بخش خصوصی و با نظارت دقیق دولت انجام شود و البته خودروهایی باید به کشور وارد شوند که طبقه متوسط جامعه قدرت خرید آن را داشته باشند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید کار به گونه ای شود که در بحث واردات خودرو شاهد واردات خودروهای لوکس به کشور باشیم و لذا برای واردات این خودروها به کشور باید عوارض سنگین در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان