[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر دوشنبه در دیدار با خانواده شهید سرافراز گیلان شهید «شیرویه امام دوست» با بیان اینکه شهدا بزرگترین مؤلفه قدرت نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند، اظهار کرد: شهیدان بدون هیچ چشم داشتی به جبهه های حق علیه باطل رفته و با خون پاک خود باعث استحکام این نظام مقدس در برهه های حساس شدند.

وی با تأثیر شهدا دفاع مقدس و مدافع حرم در دفاع از حریم اهل بیت، گفت: شهیدان دفاع مقدس و مدافع حرم به زیبایی ناموس پرستی، وطن پرستی و جهاد در راه پروردگار را عملیاتی کردند و امروز مورد توجه خاص حضرت امیرالمومنین (ع) و حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) هستند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه انسان برای قرار گرفتن در مسیر حق باید دشمن شناس و امام شناس باشند، بیان کرد: شهید «شیروبه امام دوست» با بصیرت کامل، همواره در مسیر امام خویش قرار داشت و در این راه هم به آرزوی خود یعنی شهادت رسید.

سردار عبدالله پور مکتب حاج قاسم و شهدا را تنها راه برون رفت از شرایط کنونی کشور دانست و تصریح کرد: شهدای عزیز به ولایت باور کامل داشتند و با نگاه به اراده امام خود حرکت می کردند، همانگونه که وصیتنامه شهدا ولایت نامه است لذا باید به این امر توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه مادران و خانواده های شهدا در اجر معنوی شهدا و حماسه آفرینی آنان شریک هستند، گفت: بدون شک کانون خانواده و تربیت اسلامی و انقلابی یکی از مؤثرترین مؤلفه ها در پرورش شخصیت شهدا بوده و در این زمینه نقش مادران و پدران شهدا چشمگیر است.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان