جزئیات سفر رئیسی به اصفهان

۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ۱۸:۳۶ چاپ کد خبر: 172183
[ad_1]

استاندار اصفهان با اشاره به جزئیات سفر رئیس جمهور به اصفهان، گفت: بازدید های متعدد، جلسات با نخبگان و اقشار مختلف و شرکت در جلسه اداری استان از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر به اصفهان است.

سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات سفر رئیس جمهور به اصفهان اظهار کرد: از مدت ها قبل برنامه ریزی شده که رئیس جمهور محترم در ادامه سفرهای استانی به اصفهان سفر کنند و پنجشنبه ۲۶ خردادماه در بیست وپنجمین سفر استانی در خدمت رئیس جمهور هستیم.

وی افزود: برای این سفر در خصوص مسائل اولویت دار اصفهان نظیر آب، فرونشست، آلودگی هوا، همچنین در بخش های مختلف نظیر صنعت، فرهنگ و مسکن و راه جمع بندی های قابل قبولی انجام شده است تا در این سفر به سرانجام برسد.

مرتضوی با بیان اینکه این سفر یک روزه خواهد بود، گفت:بازدید های متعدد، جلسات با نخبگان و اقشار مختلف و شرکت در جلسه اداری استان از جمله برنامه های رئیس جمهور در سفر به اصفهان است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: در این سفر هر کدام از وزرا به نمایندگی از دولت در یکی شهرستان ها حضور پیدا خواهند کرد و در دیدارهای مردمی و بازدیدها، مسائل شهرستانی را جمع بندی و این موارد را در جلسات شورای اداری برای تصمیم گیری و جمع بندی ارائه خواهند داد.

وی تصریح کرد: در روز چهارشنبه و پنجشنبه مردم از ساعت۸ تا ۲۱ به صورت مستمر می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۱۱ درخواست های خود را مطرح کنند، کسانی که با این سامانه ارتباط می گیرند کد ملی خودشان را در دسترس داشته باشند و دقت کنند که در حد ۵ دقیقه مباحث خودشان را مطرح کنند، باتلاش شده با تعداد پاسخگوهای متعدد بتوانیم پاسخگویی جامعی به درخواست ها داشته باشیم.

مرتضوی همچنین تصریح کرد: روز چهارشنبه ۲۵ خردادماه معاونان وزرای دولت در دستگاه های متبوع خودشان حضور خواهند داشت و در ارتباط حضوری پاسخگوی مشکلات و مسائل خواهند بود.

استاندار اصفهان در پاسخ به سوالی در خصوص برنامه ریزی ها برای مساله زاینده رود، گفت: از مدت ها قبل حقیر و استاندار چهارمحال و بختیاری تلاش کردیم جلسات مستمری را با هم برای حل مشکل آب داشته باشیم و به یک طرح جامعی برسیم و پیشرفت های خوبی هم داشتیم و در سفر رئیس جمهور آب و فرونشست مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با هماهنگی هم به یک برنامه جامعی خواهیم رسید.

وی در خصوص وضعیت پروژه های نیمه تمام استان در این سفر، گفت: طی سفرها و جلسات متعددی که با حضور نمایندگان ریاست جمهوری در استان و هم در تهران با حضور معاون اول و معاونان رئیس جمهور داشتیم جمع بندی برای پروژه های نیمه تمام انجام شده و اعتبارات قابل توجهی برای استان اصفهان در نظر گرفته شده است.

مرتضوی با اشاره به دیگر برنامه های رئیس جمهور در سفر به اصفهان اضافه کرد: در پایان سفر رئیس جمهور نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار خواهد شد و رئیس جمهور مصوبات سفر  را در آن جلسه خدمت اصحاب رسانه اطلاع رسانی خواهند کرد./فارس


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:
برچسب‎ها : رئیسی

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان