به گزارش لنگرخبر، در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دکتر محمدمهدی اسماعیلی، از عوامل اجرایی سرود «سلام فرمانده» با حضور رضا ثقتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، ابوذر روحی خواننده سرود، حجت الاسلام سعید نعیمی تهیه کننده تجلیل کرد.



وزیر فرهنگ ضمن تشکر از عوامل تولید سرود «سلام فرمانده» گفت: این سرود به عنوان یک اثر بزرگ و افتخار ملی، این روزها به تقویت فضای عمومی و توسل به حضرت ولیعصر (عج) منجر شده که با اجتماعات چند ده هزارنفری در سراسر کشور و چندصد هزارنفری در برخی شهرهای بزرگ، اوج اقتدار فرهنگی نظام جمهوری اسلامی را به رخ کشید.



دکتر اسماعیلی در ادامه افزود: سرود «سلام فرمانده» در تقویت اشتیاق عمومی پس از شنیدن نام مقدس حضرت ولیعصر (عج) نقش به سزایی داشته است و در راستای همین نقش، شاهد بازخوانی سرود به زبان ها و گویش های مختلف در کشورهای گوناگون بوده ایم که همین موضوع از عظمت و بزرگی این اثر نشأت گرفته است.



وی تصریح کرد: اخلاص، دستمایه اصلی تولید سرود «سلام فرمانده» بوده که همین اخلاص موجب برکت و درخشش این اثر شده و از سوی دیگر این روزها موجب وحدت، افتخار و مباهات ملت ایران شده است.



سرود مذهبی «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» مخفف «ملت امام حسین (ع)» برای اولین بار نیمه شعبان مصادف با ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ در لنگرود اجرا و بلافاصله در شبکه های اجتماعی و رسانه ملی پخش شد و مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت و افتخار بزرگی برای مردم لنگرود به عنوان پایتخت سلام فرمانده ثبت گردید.



 



[caption id="attachment_172223" align="aligncenter" width="600"] تقدیر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از عوامل تولید سلام فرمانده[/caption]



[caption id="attachment_172222" align="aligncenter" width="960"] تقدیر از سلام فرمانده@£€—íÛ[/caption]
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان