[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد صفری عصر پنج شنبه در همایش اشکور در مسیر توسعه، گفت: منطقه اشکور با توجه به نزدیکی با دیلمان دارد صاحب تمدن است.

نماینده رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه این شهرستان قطب تولید در زمینه فندق و گل گاوزبان است، گفت: باید نگاه دولت را معطوف به این مناطق از نظر صنایع دستی، آداب، اقلیم و منابع طبیعی کنیم.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه چانه زنی های زیادی در دولت در زمینه منابع طبیعی زده شد، تصریح کرد: هرچند دولت نگاه مثبتی به این مناطق داشته است اما مقدار کاری که در این شهرستان شده قانع کننده نبوده است.

وی به حوزه منابع طبیعی اشاره کرد و افزود: باید نگاه همزمان حفظ اراضی ملی و توسعه ای داشته باشیم و نباید نگاه پلیسی برخی نهاد اعمال شود.

نماینده رودسر و املش در مجلس با تاکید بر حمایت از بخش خصوصی و سرمایه گذاران، تصریح کرد: بسیاری از سرمایه گذاران جرأت ریسک کردن و سرمایه گذاری در گیلان را ندارند.

حجت الاسلام صفری با اشاره به اینکه چتر حمایتی دولت از کشاورز بسیار کم رنگ است، اضافه کرد: حمایت حداقلی از کشاورز می شود در حالی که باید این نگاه در گیلان تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه ۸۵ در صد فندق گیلان در اشکور تأمین می شود، افزود: متأسفانه هنوز استعدادهای این منطقه شناسایی نشده و دولت باید نگاه حمایتی خود را به این منطقه داشته باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان