[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر شنبه در نشست با اعضای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان با اشاره به ظرفیت بالای بسیج دانشجویی، اظهار کرد: برگزاری جلسات باید همراه با نتیجه باشد.

وی همچنین به نقش تأثیرگذار و مرجع هدایت و راهبردی شورای مواضع در بسیج دانشجویی اشاره کرد و گفت: برای هدایت درست این شورا نیازمند داشتن اطلاعات درست، کافی در حوزه ها و بخش های مختلف است.

فرمانده سپاه قدس گیلان به تقابل جریان لیبرال با جریان دانشجویی و بهره گیری از ابزارهای رسانه ای برای کمرنگ کردن نقش بسیج اشاره و اضافه کرد: در چنین زمانی نیازمند وحدت و اتحاد اقشار دانشجویان بسیجی هستیم.

وی با تأکید بر لزوم بازخوانی اقدامات بسیج و با بیان اینکه بسیج دانشجویی باید به جهاد تبیین توجه ویژه داشته باشد، تصریح کرد: دشمن با استفاده از قدرت فضای مجازی حتی کوچک ترین اتفاقات در کشور را بزرگنمایی می کند قطعاً بی توجهی به جهاد تبیین و مبانی انقلاب سبب می شود تا استکبار به اهداف خود برسد.

سردار عبدالله پور خواستار رصد و پایش دقیق اتفاقات در کشور از سوی بسیج دانشجویی شد و ادامه داد: تعیین ساز و کار برای بسیج دانشجویی باید در اولویت باشد تا بتوان از این طریق در زمینه موضوعات مختلف کشور شناسایی و ورود کرد.

وی همچنین بر لزوم بهره گیری از طرح های دانشجویان گیلانی تأکید و بیان کرد: سپاه قدس گیلان آمادگی دارد تا این طرح ها و و نظرات کارشناسی و علمی به گوش مسئولان و متولیان امر برساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان در ادامه بر ضرورت ورود سازمان بسیج دانشجویی در موضوعات و چالش های مختلف استان، گفت: بسیج دانشجویی می تواند با احصا مشکلات و ارائه نظرات کارشناسی و طرح و برنامه به مسئولان در رفع این چالش ها کمک کنند.

وی خواستار اتصال دانشجویان با مسئولان شد و با بیان اینکه حلقه اتصال ایجاد نشود مشکلی در استان برطرف نمی شود، دانشجویان باید مطالبه گر بوده و به روش های نوین مطالبه گری مجهز شوند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان