به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، دادستان عمومی انقلاب شهرستان لنگرود در نامه ای به روسای جهاد کشاورزی و امور آب شهرستان لنگرود دستور پیگیری و نظارت مستمر بر نحوه توزیع آب مزارع را داده و گفته با در صورت تعلل و ترک فعل با افراد خاطی برخورد می شود.



در متن کامل سید هاشم میرحسینی دادستان لنگرود به روسای جهاد کشاورزی و امور آب شهرستان لنگرود آمده است:



سلام علیکم

با توجه به وضعیت کم آبی در برخی از شالیزارهای لنگرود و نگرانی کشاورزان این قشر زحمتکش که در تولید وتامین مواد غذایی نقش به سزایی دارند و در راستای پیشگیری از وقوع جرم برخورد با افراد سودجو و فرصت طلب که باعث تضییع و اتلاف آب می گردند مقرر است با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای تسهیل در روند آب رسانی با سرکشی مستمر و اعزام کارشناس یا نماینده مجرب به مناطقی که با تنش آبی مواجه می باشند با همکاری مرجع انتظامی نسبت به مدیریت و توزیع عادلانه آب اقدام و موانع اختلال در امر آب رسانی مرتفع و مراتب بلافاصله به این مرجع گزارش گردد.



بدیهی است در صورت تعلل و سهل انگاری و ترک فعل منتهی به سوخت مزارع برایر قانون برخورد می گردد.

سید هاشم میرحسینی

دادستان عمومی وانقلاب لنگرود



بحران آب جدی است و باید اطلاع رسانی صحیحی در این زمینه صورت گیرد و هدر رفت منابع آبی، جبران ناپذیر و خسارت بار است.



به عقیده کارشناسان اهل فن در چند سال گذشته مدیریت منابع آبی خوبی نداشته ایم و منابع آب زیرزمینی با حفر چاه های غیرمجاز و خشک شدن تالاب ها و…به هدر رفته است.



به گزارش لنگرخبر، روز گذشته نیز تعدادی از کشاورزان دریاسری به علت کم آبی و خشک شدن شالیزارهایشان در جلوی فرمانداری شهرستان لنگرود حضور پیدا کردند و تقاضای شنیدن مشکلاتشان توسط فرماندار و حل این مشکل که موجب خسارتشان شده بودند.



انتهای پیام/
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان