[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ظهر دوشنبه در مراسم معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا، اظهار کرد: خدمت رسانی به مردم در هر سنگری قابل تقدیر و ارزشمند است.

رضا ثقتی گفت: مهم نیست که چند سال در سنگر خدمت رسانی فعالیت داشته باشیم، مهم آن است که بتوانیم بهترین خدمات را در حد توان ارائه کنیم تا هر چه بیشتر رضایت بندگان خدا را فراهم کنیم که برابر با رضایت خداوند است.

وی توسعه شورای فرهنگ عمومی را یکی از وظایف دولت برشمرد و بر تقویت این شورا تاکید کرد و ادامه داد: یکی از عوامل مؤثر در توسعه شورای فرهنگ عمومی، دبیر شورا است و دبیری شورا بر عهده رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقش هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ در ترویج ارزش های اسلامی اشاره کرد و گفت: استان گیلان دارای ۹۵۲ کانون فرهنگی و هنری است و هنرمندان می توانند در جنبه های مختلف هنری همچون هنر بیان، کلام، نوشتار، شعر، نمایش و… پیام های ارزشمند را ماندگار کنند.

در پایان این مراسم از زحمات «شاپور تشرینی» تقدیر و «بهرام خوشحال» به عنوان سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا معرفی شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان