به گزارش سایت خبری تحلیلی لنگرخبر، فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس و جمعی دیگر از مسؤولان از مسجد شلمان که سال ۹۸ توسط ضد انقلاب مورد آتش سوزی قرار گرفته بود بازدید کردند.



رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان درحاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جمهوری اسلامی امنیت و عزت امروز خود را مرهون خون پاک شهدا است، اظهار کرد: همه مردم و کسانی که در این کشور از نعمت امنیت و آرامش برخوردارند وامدار خون شهدا هستند، آن هایی که از حیات و زندگی خود گذشتند تا ما امروز زنده باشیم.


سرهنگ احمد ابراهیمی با اشاره به حضور موثر بسیج سازندگی در توسعه و مرمت مساجد و گلزارهای شهدا در کشور و گیلان گفت: موضوع شهدا مسئله عادی نیست که بگوییم مثل دیگر پروژه ها می توان از آن گذشت، مسئله مطرح شهیدان مسئله قبور شهدا است و باید همه نسبت به آن حساس باشند به ویژه مسؤولانی که امروز در این کشور جایگاه و مقامی دارند.



وی، از آغاز مرمت و بازسازی مسجد و گلزار شهدای شلمان خبر داد و افزود: مسجد شلمان در سال ۹۸ توسط عده ای ضد انقلاب مورد حریق قرار گرفته و با آسیب مواجه شد لذا بسیج سازندگی بر اساس وظیفه ذاتی خود پای کار آمده و در چند هفته آینده کار مرمت و بازسازی مسجد شلمان را آغاز می کند.


رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان با تاکید بر تسریع در روند احداث و مرمت مسجد شلمان بیان کرد: در بازدید امروز فرمانده سپاه قدس گیلان از این مسجد، مقرر شد حدفاصل مسجد شلمان تا گلزار شهدای این شهر به واسطه حضور مزار شهید مرتضی حسین پور مسقف شود، این مهم پس از برآورد قیمت به زودی و در آینده ای نزدیک بازسازی خواهد شد.


انتهای پیام/۸۴۰۰۸



همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان