[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «مرتضی حسین پور شلمانی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در مراسم یادواره شهدا باید ویژگی های خاص آنان برای جوانان بازگو شود، اظهار کرد: شهدای ما با شناخت امام زمان (عج) خود به او یاری رساندند و ثابت کردند که اگر جامعه با امامت و ولایت باشند فتح قطعی است.

وی با اشاره به نقش مؤثر مکتب امام خمینی (ره) در پرورش نیروهای بسیجی و جهادی گفت: اگر سعی داریم شهدای گرانقدر خود را به جامعه معرفی کنیم باید بگوییم که این شهدا ممتازان شاگردان مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) هستند که از جان، مال و خانواده گذشتند ولی نگذاشتند ذره ای از خاک جمهوری اسلامی ایران جدا شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم به بازگو کردن نقش ولایت و ولایت پذیری در جامعه، بیان کرد: آن چیزی که در همه یادواره شهدا باید عنصر کلام ما باشد، این است که برای اثربخشی یادواره ها باید در آن ها از ولایت بگوییم، زیرا رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعین حرم سختی ها را تحمل می کردند و در قبال آن هیچ چیز نمی گرفتند زیرا این کار را فقط به خاطر تبعیت از ولایت انجام می دادند.

نقش موثر مکتب امام خمینی در تربیت نیروهای بسیجی و جهادی

سردار عبدالله پور یکی از برنامه های استکبار را کمرنگ جلوه دادن نقش ولایت پذیری در جامعه به منظور فائق آمدن بر مشکلات دانست و تصریح کرد: اسلام ناب محمدی (ص) تعریفی به جز ولایت علوی ندارد و همین مسئله نیز سبب مقاومت و ایستادگی ما در مقابل دشمنان شد.

وی با اشاره به اینکه شهید «مرتضی حسین پور شلمانی» نمونه بارز جوان پرورش یافته مکتب روح الله است، گفت: این شهید گرانقدر یکی از نخبگان نظامی در نیروی قدس سپاه پاسداران بوده و شهادت ایشان فقدانی بزرگ در دل مردمان گیلان و به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ایجاد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان بارزترین ویژگی این شهید را اخلاص در امور و بنده مخلص بودن دانست و افزود: شهید مرتضی حسین پور یکی از شجاع ترین فرماندهان نیروی قدس بوده است و علیرغم جراحت زیاد همواره در جبهه مبارزه با تکفیری ها حضور داشته و با تدابیر خود باعث پیروزی جبهه اسلام شده بود.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه تجربه هایی که شهید حسین پور در عراق و سوریه از مبارزه با گروه های تروریستی کسب کرده بود سبب رشد او شد، ادامه داد: به گونه ای که همه به توانائی هایش اعتماد داشتند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان