[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، جهانبخش آرمان عصر دوشنبه در حاشیه بازدید از ورزشگاه تختی انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشتر اماکن ورزشی در شهرستان های رشت، انزلی و تالش علاوه بر فرسودگی، استانداردهای لازم برای برگزاری بازی های لیگ برتر و حتی لیگ یک را نیز ندارند.

وی با اشاره به وجود مشکلات متعدد زیرساختی در ورزشگاه های گیلان، افزود: ورزشگاه تختی انزلی از چمن طبیعی مناسبی برخوردار است در حالی که ورزشگاه های وحدت آستارا، پوریای ولی تالش و سردار جنگل و عضدی در رشت دارای چمن مصنوعی هستند.

آرمان با اشاره به ضرورت تأمین اعتبار ۴۰ میلیارد تومانی برای ایجاد استانداردهای لازم به منظور میزبانی از تیم های لیگ برتر در ورزشگاه تختی انزلی، گفت: برای فراهم سازی استانداردهای لازم جهت حضور تیم های مهمان در این ورزشگاه ۱۰ میلیارد تومان و برای بازسازی سکوهای ضلع شمالی و جنوبی ورزشگاه نیز حداقل ۳۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان به تأمین بخشی از اعتبارات و رفع گوشه ای از مشکلات این ورزشگاه با همت مسئولان انزلی و استان اشاره و تاکید کرد: رفع کامل مشکلات این ورزشگاه به بیش از هشت ماه زمان نیاز دارد اما با تعامل و همراهی همه مسئولان شهری و استانی می توان با اولویت بندی و رفع نواقص مهم، شرایط میزبانی ملوانان را در این ورزشگاه فراهم کرد.

آرمان با بیان اینکه سکوهای ورزشگاه تختی ظرفیت لازم برای برگزاری مسابقات در لیگ برتر را ندارد، گفت: علاوه بر بلیط فروشی الکترونیکی و شماره گذاری صندلی های ورزشگاه، هواداران نیز باید بر اساس ظرفیت و گنجایش ورزشگاه در بازی های خانگی حضور یابند و در صورت عدم رعایت حد نصاب ظرفیت ورزشگاه خودشان دچار مشکل می شوند.

وی با اشاره به اینکه گیلان در بخش توسعه زیرساختی اماکن ورزشی از استان های کم برخوردار است، اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور متولی بازسازی ورزشگاه ها از سوی وزارت ورزش و جوانان است با همت جمعی مسئولان استان تلاش می شود شرایط لازم برای میزبانی ملوانان از تیم های مهمان در ورزشگاه تختی انزلی فراهم شود.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

نظر شما:

security code

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان