[ad_1]
انتقاد حسینی پور از سیاست های وزارت راه و شهرسازی در حوزه مسکن

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ضعف در اطلاع رسانی پیرامون مصوبه دولت و سران قوا پیرامون سقف افزایش اجاره بهای املاک مسکونی مشهود بوده و اکنون این سوال مطرح است که چرا دولت در یک سال گذشته نسبت به ساماندهی این موضوع اقدام نکرد؟

به گزارش ایسنا، سید ناصر حسینی پور در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: ضمن تشکر از سران قوا به دلیل بررسی موضوع اجاره بهاء مسکن، باید به وزیر راه و شهرسازی بگویم متاسفانه همچون گذشته ضعف در اطلاع رسانی مشهود است. آیا این شایسته است زمانی که زندگی میلیون ها نفر به این مصوبه ارتباط مستقیم دارد به این شیوه اطلاع رسانی شود؟

وی در ادامه اظهار کرد: دولت یک سال زمان داشت مصوبه را ساماندهی کند. چرا زمانی دست به اقدام می زنید که اوج بحران و جابجایی مستاجرین است؟ اخیرا شنیده می شود فشارهایی از سوی بانک ها بر معاونت اقتصادی رئیس جمهور وارد می شود تا الزام قانون جهش تولید مسکن مبنی بر تخصیص ۲۰ درصد منابع بانک ها به ساخت مسکن را بردارند و یا در قالب تهاتر نفت اعمال کنند. آیا این موضوع با شعار ساخت رئیس جمهور برای ساخت ۴ میلیون مسکن مغایرت کامل ندارد؟

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان