[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خطاب به رئیس جمهور گفت: مطالبه مردم این استان حل مشکلات آب شرب، کشاورزی و دامپروری است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رضا نوری، روز پنجشنبه، ۲ تیرماه ۱۴۰۱، در جریان سفر رییس جمهور به خراسان شمالی اظهار کرد: اقوام خراسان شمالی با یکدیگر همدل و همراه هستند و بیش از ۲۶۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده اند.

وی با بیان اینکه خراسان شمالی فرماندهانی با غیرت در میدان های نبرد دارد، ادامه داد: این استان به غیرت و شجاعت و مردانگی معروف است و علمای بزرگواری که تقویت کنندگان پایه های اعتقادی این مردم هستند نیز در آن حضور دارند.

حجت الاسلام نوری تاکید کرد: مردم این خطه درهمه صحنه های مربوط به نظام حضور داشتند و در انتخابات های  نظام جمهوری اسلامی نیز مشارکت بالایی داشتند در انتخابات اخیر نیز مردم خراسان شمالی رتبه دوم کشوررا در میزان مشارکت داشتند.

وی ادامه داد: اهل سنت خراسان شمالی نیز سخنان رهبر معظم انقلاب را فصل الخطاب دانسته و در عمل نیز این را ثابت کرده اند.

امام جعه بجنورد تاکید کرد: این استان با تمام خوبی هایی که دارد و با همه تدین و شهیدپرور بودنش، محرومیت های نیز دارد که با حضور ریاست جمهوری در استان امیدواریم که بتوان بخشی از این محرومیت ها را برطرف کرد.

وی ادامه داد: مردم استان نیز به دنبال این هستند که مشکلاتشان در حوزه های مختلف از جمله آب شرب کشاورزی دامپروری و غیره برطرف شود و امیدواریم که زنجیره مربوطه در این حوزه ها با نگاه بلند ریاست جمهوری تکمیل شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی همچنین گفت: حوزه های فرهنگی و بویژه آسیب های اجتماعی نیز در این استان نیاز به نگاه ویژه دارد که باید به آنها توجه شود.

حجت الاسلام نوری اضافه کرد: امیدوارم که حضور رییس جمهور در استان مایه برکت باشد، در سال ۹۱ رهبر معظم انقلاب به استان آمدند و بخش عمده ای از این مشکلات برطرف شد، امیدواریم با سفر شما نیز که فردی انقلابی متدین جهادی و خستگی ناپذیر هستید و هیچ روزی از دوران خدمت را از دست نمی دهید، مشکلات مردم برطرف شود.

وی تاکید کرد: انتظار از شما این است که توجه ویژه به خراسان شمالی داشته باشید و مردم شهیدپرور انقلابی خراسان شمالی نیز اعلام کرده اند که با همه مشکلات و گرفتاری هایی که وجود دارد؛ به انقلاب، نظام و رهبر وفادار خواهند بود.

امام جعه بجنورد افزود: مردم استان برای پیروزی و موفقیت ایران اسلامی ازهیچ چیزی دریغ نکرده اند و نخواهند کرد و در کنار شما خواهند بود همانطور که شما در کنار مردم هستید ان شاءلله مردم با کمک شما و در کنار مقام معظم رهبری بتوانند مسیر سربلندی و پیروزی را طی کنند و روزی که مشکلات این مردم عزیز به ویژه در استان خراسان شمالی برطرف شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله رییسی، رئیس جمهو  صبح امروز در قالب سفرهای استانی وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان