[ad_1]

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: رفع محرومیت خراسان شمالی، نگاه ویژه اعتباری دولت سیزدهم را به استان می طلبد.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام رضا نوری، دوم تیرماه، در جلسه شورای اداری استان که با حضور رئیس جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه گرانی های اخیر مشکلات معیشتی برای مردم و جامعه ایجاد کرده است، اظهار کرد: امیدواریم با حضور رئیس جمهور و هیئت دولت در خراسان شمالی و همچنین حمایت های مقام معظم رهبری، مشکلات اقتصادی رفع شود.

وی با تأکید براینکه استان خراسان شمالی در محرومیت دومین استان کشور است، افزود: اگر این استان را مانند سایر استان ها در بحث اختصاص اعتبار ببینیم، هیچ وقت محرومیت استان رفع نمی شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر نگاه ویژه دولت به استان در بحث اختصاص اعتبار، تصریح کرد: رفع مشکلات در حوزه کشاورزی، شرکت های دانش بنیان،معضلات فرهنگی و... نگاه ویژه رئیس جمهور را می طلبد که امیدواریم برکات این سفر برای مردم استان زیاد باشد.

لزوم اختصاص آب مرزی به ۴ شهرستان خراسان شمالی

1

امان الله حسین پور، نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی، در ادامه این جلسه با اشاره به اینکه چالش آب در خراسان شمالی جدی است، اظهار کرد: اگر آب مرزی به ۴ شهرستان مرزی اختصاص یابد، بخشی از مشکلات این حوزه برطرف می شود.

وی با بیان اینکه اکثر پروژه های استان نیمه تمام است و مردم سالیان سال چشم انتظار اتمام پروژه ها هستند، تأکید کرد: در سفر مقام معظم رهبری به استان مصوب شد که در اسفراین یک مجموعه صنعتی راه اندازی شود اما از سفر مقام معظم رهبری به استان ۱۰ سال می گذرد و زمین گرفته شده اما سرمایه گذار اقدام نکرده است.

حسین پور با تأکید براینکه کشاورزی و دامپروری از ظرفیت های خراسان شمالی است، تصریح کرد: اختصاص آب مرزی به استان سبب ایجاد ۳۱ هزار فرصت شغلی می شود.

به گزارش ایسنا، آیت الله رییسی، رئیس جمهور صبح امروز در قالب سفرهای استانی وارد خراسان شمالی شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان