[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعبدالله هاشمی در جلسه شورای اداری شهرستان شفت که پیش از ظهر شنبه در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: رؤسای ادارات در شفت مطالبه گری از مسئولین ارشد شهرستان را در دستور کار قرار دهند.

امام جمعه شفت با بیان اینکه در بخش کشاورزی انتقادات و مشکلات فراوان وجود دارد، افزود: مسئولان تلاش کنند در ارائه آمار و عملکردها به نقاط ضعف و کمبودها بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه ۱۵۰ مسجد و هفت خانه عالم در شهرستان شفت فعال است، اظهار کرد: جای تعجب است که این شهرستان چرا اداره تبلیغات اسلامی ندارد.

حجت الاسلام هاشمی با تاکید بر اینکه پیگیر هستیم تا اداره تبلیغات اسلامی در شهرستان شفت مستقر شود، گفت: این کمبود قطعاً آسیب فرهنگی در شفت ایجاد می کند.

امام جمعه شفت با اشاره به فرا رسیدن هفته قوه قضائیه و تبریک به فعالیت این عرصه گفت: متأسفانه برخی از قوانین بازدارنده نیست که شایسته است دستگاه قضائی در این خصوص قوی تر عمل کنند.

وی در ادامه افزود: سرقت از کابل های برق و تلفن در شفت به صورت قابل توجه ای در حال افزایش است و دزدان پس از دستگیری آزادانه در شهر جولان می دهند.

حجت الاسلام هاشمی خواستار رفع مشکلات اصلی شهرستان شفت شد و ادامه داد: باید هرچه سریع تر این شهرستان با محرومیت زدایی به جایگاه اصلی خود برسد و مطالبه گری و پیگیری می توانند کلید حل موانع موجود باشد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان