[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام باقری ارومی ظهر شنبه در مراسم تودیع و معارفه شهردار آستارا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات قاسم نوپور سرپرست شهرداری، اظهار کرد: شهردار و اعضای شورا باید در این مدت کوتاه عقب ماندگی های گذشته را جبران کنند.

امام جمعه آستارا گفت: وقتی مردم به اعضای شورا اعتماد کرده و به آنها رأی می دهند آنها نیز باید به اعتماد مردم احترام گذاشته و قانون را فصل الخطاب بدانند.

وی افزود: اگر کسی بخواهد قانون شکنی کند در دوره بعد صلاحیت و جایگاهی برای شرکت در انتخابات شورا ندارد این را همه باید بدانند و همه آویزه گوش کنند.

حجت الاسلام باقری در ادامه گفت: امیدواریم که با همکاری اعضای شورا و حمایت آنان از شهردار پروژه های عقب مانده جبران شود تا بتوانیم شهر را به سمت عمران و آبادانی پیش ببریم و آستارا را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

مسئولان باید دغدغه مند باشند

فرماندار آستارا نیز در این مراسم خدمت به مردم و تقویت زیرساخت ها را وظیفه تمام مسئولان دانست و از آنها خواست تا دغدغه خدمت به مردم را داشته باشند.

عنایت رضایی پور با اشاره به ظرفیت های فرهنگی، گردشگری و اقتصادی آستارا گفت: وظیفه شورای اسلامی شهر و شهرداری تبدیل این ظرفیت ها از بالقوه به بالفعل بوده و لازمه آن همگامی، همدلی و اتحاد اعضای شورا با شهردار است.

وی افزود: شهرداری باید با بهره گیری از نخبگان و پیشکسوتان و صاحب نظران مدیریت شهری، موانع و مشکلات را شناسایی و چرخ پیشرفت و ترقی آستارا را به حرکت درآورند.

فرماندار آستارا به مشکلات عمرانی عدیده ای که در سطح شهرستان وجود دارد اشاره کرد و گفت: همه با هم باید شهر را بسازیم.

رضایی پور در ادامه با انتقاد از وضعیت نامناسب رودخانه داخل شهر از شهرداری و شورای شهر خواست تا بهره برداری از ظرفیت این رودخانه را در دستور کار قرار بدهند.

لزوم جلب اعتماد عمومی

شهردار آستارا نیز در این مراسم با اشاره به برنامه های شهرداری در مدیریت شهری گفت: مدیریت شهری باید اعتماد مردم به مجموعه شهرداری را فراهم نماید.

میثم الوان پور افزود: همدلی و هم افزایی تمامی جریان های تأثیر گذار در مدیریت شهری و انسجام اعضای شورای شهر از اهمیت ویژه ای در حوزه توسعه عمران و آبادانی شهر برخوردار می باشد که امیدوارم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری به عنوان سازمانی که سر و کارش با مردم است باید روحیه خدمت گزاری و اخلاص را بیشتر از همه ارگان ها و ادارات در نظر داشته باشد.

شهردار آستارا استفاده از تجربیات شهرداران و شورای اسلامی شهر در ادوار گذشته برای توسعه و آبادانی شهر آستارا را از برنامه های خود برشمرد و افزود: تعامل با سایر مدیران شهری و بهره گیری از ایده ها و افکار خلاقانه نخبگان محلی این امکان را فراهم می کند تا در کمترین زمان ممکن بهترین تصمیمات را با مشورت اعضای محترم شورای شهر و مجموعه شهرداری اتخاذ کنیم.

در پایان مراسم از تلاش های ۷ ماهه قاسم نوپور سرپرست سابق شهرداری تقدیر و میثم الوان پور به عنوان شهردار آستارا معرفی شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان