[ad_1]

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه روح جهاد و مبارزه با استکبار از نقطه امامت و رهبری انقلاب اسلامی شکل می گیرد گفت: مرکز ثقل مقاومت اسلامی ایران عزیز و قائمه آن رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی است .

به گزارش ایسنا به نقل از سپاه نیوز؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در آیین تکریم و معارفه فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر (عج) که با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد شیرازی رئیس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی) و جمعی از  فرماندهان و مسئولین این سپاه برگزار شد ؛ با بیان اینکه امامت نعمت جاری و موهبتی بی انتها است که با طلوع خورشید نورانی و با عظمت انقلاب اسلامی در پیکره امت اسلام به آشکار جاری شد  گفت: امام تجسم عینی اسلام عزیز است، اگر بخواهیم به اسلام تجسم انسانی بدهیم و اسلام و قرآن و حکمت های بالغه الهی و الهام یافته از این منبع فیاض و سیال وحی الهی را در سیمای یک انسان تجسم کنیم، امام آن ستاره درخشانی است که در سپهر هدایت امت اسلام ، همواره هدایتگر مردم به سمت ارزش های متعالی است.

وی افزود : این تک ستاره در عالم معنا و عالم حقیقت ،همان امامت است که هرگز تغییر موقعیت و حالت نمی دهد و هر کسی به آن نگاه کند می تواند مسیر سعادت خود را بیابد.

وی با بیان اینکه امامت در صدر اسلام بعنوان امتداد رسالت انبیای الهی، متاسفانه در آنجا و در آن قطعه تاریخ سرنوشت ساز اسلام، امت اسلامی نتوانست قدر و منزلت این موهبت عظمی را بداند و بر اثر غفلت ، ائمه معصومین (ع) در معرض مخاطرات سنگین قرار گرفتند و به شهادت رسیدند ،خاطرنشان کرد: تاریخ گواه این حقیقت است که اگر این مائده عظیم الهی و معنوی و سرچشمه الهام  حکمت و فیض جاری به خوبی پاس نداشته شود  قطعا خداوند به سبب ناشکری نعمت امامت را خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: همان گونه که در دوران طلایی طلوع اسلام ، امام تجلی گاه اسلام ،حکمت و رحمت الهی و نمونه ارزش های ناب و متعالی اسلام بود؛ امروز هم نائب امام تجلی گاه نور امامت در قالب یک انسانیت در قلب و نقطه مرکزی یک جهاد وسیع جهانی قرار گرفته است و از این نقطه مرکزی حکمت ،معرفت ، آگاهی و شناخت به دنیای اسلام و در افقی فراتر از آن به همه بشریت الهام می شود.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه روح جهاد و رخسار مبارزه با مستکبران از نقطه امامت و رهبری انقلاب اسلامی شکل می گیرد و بر پیکره امت اسلام و بلکه جامعه بشری جاری می شود گفت: امروز ایران عزیز اسلامی ،مرکز ثقل مقاومت اسلامی است و رهبری معظم انقلاب، قائمه این مقاومت برابر استکبار است.

فرمانده کل سپاه در ادامه با قدردانی و تشکر از مجاهدت ها و تلاش های ارزنده و شبانه روزی سردار جباری طی ۱۲ سال فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر (عج) وی را یکی از فرماندهان با اخلاص، با صداقت، امین، حفیظ  ، پاک ، وفادار و دلداده به ولایت و آگاه نسبت به موقعیت انقلاب و اسلام توصیف و افزود : خوشبختانه وی طی این مدت در قلب رویدادهای بزرگ ،همیشه با آرامش ، متانت  ، صبر و گشاده رویی ماموریت ها و مسئولیت خود را پیگیری و تعقیب کرده است.

فرمانده کل سپاه همچنین سردار حسن مشروحی فرد فرمانده جدید سپاه حفاظت ولی امر(عج) را از فرماندهان مقتدر ،مصمم،  مخلص و فهیم توصیف و اظهار امیدواری کرد دوره جدید فرماندهی سپاه حفاظت ولی امر(عج) همچنان در صراط درخشش و بالندگی ،موجب افتخار و سربلندی این مجموعه حساس و راهبردی باشد.
 در پایان این مراسم حکم انتصاب فرمانده سپاه حفاظت ولی امر (عج) به سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن مشروحی فرد اعطا و با اهدای لوح سپاس  از مجاهدت های ۱۲ ساله سردار سرتیپ پاسدار ابراهیم جباری در سمت فرماندهی این سپاه  قدردانی شد.

انتهای پیام


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان