[ad_1]

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی بعد از ظهر دوشنبه در مراسم سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید مهدی خوش سیرت در آستانه اشرفیه اظهار کرد: دشمنان انقلاب همواره با سخنان بیهوده و بزرگنمایی نقاط ضعف کوچک ایران اسلامی در تلاشند تا انقلاب اسلامی را ناکام جلوه دهند در حالی که از اساس دروغ می گویند.

وی افزود: انقلاب اسلامی بر خلاف انقلاب کشورهایی همچون شوروی و فرانسه دین را در بستر زندگی مردم جاری کرد تا توحید، محور رشد و کمال طلبی انسان شود.

وی با اشاره به پرورش افرادی همچون شهید «مهدی خوش سیرت» در مدرسه انقلاب اسلامی، ادامه داد: جمع شدن مردم در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن بیانگر آن است که مردم به سمت شهدا جذب می شوند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا را پیروان مکتب راه حسین (ع) دانست و گفت: شهیدان به عنوان ستارگان فروزان و چلچراغ هدایت انقلاب اسلامی هستند که در مسیر یاس و شبهه افکنی دشمنان، مسیر درست را نشان می دهند.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به ایجاد یاس و ناامیدی در بین مردم توسط دشمنان نظام، گفت: راه شکست توطئه های دشمنان انقلاب پناه بردن به شهدا است.

وی با اشاره به تأثیر گذاری سرود سلام فرمانده در جوامع بین المللی، تاکید کرد: اگر همه ملت مانند فرزندانمان با امام زمان (عج) عهد ببندیم که حاج قاسم شویم، علاوه بر رفع مشکلات عاقبت بخیر شده و خودمان را در نزدیکی ظهور خواهیم یافت.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: شهدا حجت هایی هستند که در همه سرزمین ها یافت می شوند و هرچه در مقام شهدا سخن بگوییم کم است

وی به هجمه های فرهنگی دشمنان توسط رسانه های معاند و شبکه های تفرقه افکن اشاره و تصریح کرد: برای منحرف کردن یک امت باید او را نسبت به پدر امت بدبین و ناامید کرد و معتقدم دشمنان زمانی بر یک امت غلبه می کنند که آنها را از استاد راهنمایی آنها جدا سازند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به تقدیم بیش از ۲۳۰ هزار شهید در دوران دفاع مقدس، گفت: دشمنان نظام از آغاز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون هرگونه توطئه و دسیسه ای را بر علیه این نظام مقدس پیاده کردند اما ملت ایران همواره پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب هستند.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان