[ad_1]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ میرمحمدی صبح امروز در نشست ملی خیرین و سفیران زندگی که در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار شد، گفت: حرف و گفتار زیاد شنیده ایم، اکنون وقت عمل است، حرف و عمل باید یکی باشد، سند گام دوم انقلاب که از سوی رهبری ابلاغ شد، یک نکته اساسی دارد و آن، آوردن مردم پای صحنه است؛ دولت ها یک توان مشخصی دارند، اما کارکرد مردم براساس اعتقاد است.

وی تصریح کرد: مواد مخدر پدیده ای پیچیده است و همه کشورهای توسعه یافته و توسعه نیافته درگیر آن هستند اما ایران به دلیل همسایگی با بزرگترین تولیدکننده مواد مخدر دنیا متحمل خسارت های بیشتری نسبت به دیگر کشورها است.

نماینده مجمع خیرین اشتغال کشور بیان کرد: حوزه اشتغال، باید اولویت نخست در کشور باشد، چرا که رهبری نیز فرموده اند کسانی که در حوزه اشتغال فعالیت می کنند، باید اتاق جنگ تشکیل دهند، اتاق جنگ یعنی فرماندهی اوضاع را بر عهده گرفت و برنامه ریزی کرد.

میرمحمدی یادآور شد: اگر اشتغال حل نشود، بیکاری، طلاق، اعتیاد و… را به پیوست خود دارد.

وی با بیان اینکه خیرین در کشور بسیارند، تصریح کرد: خیر مدرسه ساز، فعال در حوزه درمان و فعال در تهیه بسته های معیشتی زیاد داریم اما خیرین در حوزه اشتغال فعالیت کمی دارند، لذا باید در حوزه اشتغال خیرسازی کنیم.

نماینده مجمع خیرین اشتغال کشور گفت: اگر به حوزه اشتغال توجه شود، خود به خود دیگر آسیب ها حل می شوند؛ لذا باید جمعیت بیکار را ساماندهی کنیم.

میرمحمدی در پایان تاکید کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر باید به این سمت برود که خیرین به امر اشتغال بپردازند و همچنین از خیرین خارج از کشور که در حوزه آسیب های اجتماعی فعال هستند، دعوت کند و به آنها بها دهد، وقتی مردم حرکت کنند و مسئولان پشت سر آنان در حرکت باشند، موفق خواهیم شد.


[ad_2]
منبع
همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان