مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در لنگرود خبر داد و گفت: پس از وقوع زلزله نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیاوش غلامی دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با اشاره به وقوع زلزله در استان گیلان اظهار کرد: طبق گزارش لرزه نگاری این زلزله ساعت ۱۸:۳۵:۳۲ (یکشنبه، ۱۲خرداد) در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است.

وی از اعزام و آمادگی نیروهای امدادی در شهرستان لنگرود خبر داد و گفت: در پی زلزله اخیر که کانون آن مرز دریای کاسپین و گیلان، حوالی لنگرود بوده ضمن اعزام نیروهای امدادی پایگاه امداد و نجات و شعبه شهرستان لنگرود به منطقه و ارزیابی زمین لرزه، کلیه پایگاه های امداد و نجات و خانه های هلال این شهرستان و استان به حالت آماده باش درآمدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به اعزام گروه های ارزیاب به منطقه افزود: خوشبختانه تاکنون خسارات جانی و مالی گزارش نشده است.

غلامی با درخواست از مردم در خصوص رعایت نکات ایمنی بیان کرد: از تمامی شهروندان خواست آرامش خود را حفظ کرده و نکات ایمنی و هشدارهای اعلام شده توسط مراجع ذیصلاح را رعایت نمایند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان