رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اجرای طرح کاروان تخصصی کشاورزی ویژه برنج، گفت: برای بالا بردن بهره وری در تولید محصولات کشاورزی نیازمند ورود طرح ها و پروژه های علمی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح محمدی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان اینکه یکی از برنامه های مهم وزارت جهاد کشاورزی ورود علم به عرصه های کشاورزی است، عنوان کرد: کاروان تخصصی ترویجی کشاورزی ویژه برنج در گیلان راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه مؤسسات تحقیقاتی در کنار دستگاه های اجرایی امروز هم زمان در سه استان شمالی کاروان تخصصی ترویجی ویژه تولید برنج راه اندازی شده است، گفت: این کاروان ها در شهرستان های رشت، صومعه سرا، آستانه اشرفیه، لاهیجان، لنگرود حضور می یابند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: امروز بیش از ۳۰ محقق وارد عرصه های کشاورزی می شوند تا با ارائه تحقیقات و تلاش های که در حوزه علمی برای افزایش بهره وری کرده اند در اختیار کشاورزان قرار دهند.

محمدی با اشاره به اینکه سازمان جهاد کشاورزی برنامه های خود برای استفاده از ظرفیت های علمی دنبال می کند، گفت: با توجه به شعار امسال تمام تلاش می شود تا با فعال کردن ظرفیت های علمی شاهد رونق تولید و افزایش بهره بروی باشیم.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان