لنگرود- استاندار گیلان با اشاره به اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا قدرت منطقه است، گفت: مدیران برای خدمت به مردم از شهدا الگوبرداری کنند.

به گزارش لنگرخبر به نقل از مهر، اسدالله عباسی عصر چهارشنبه در مراسم بزرگداشت شهید «علی انصاری» و «علیرضا نورانی» در مسجد جامع لنگرود با اشاره به عمر کوتاه خدمت این شهیدان، گفت: این دو شهید بزرگوار به دور از دلبستگی های دنیوی به کرسی مدیریت عزت داند.

وی به خدمت صادقانه شهیدان انصاری و نورانی اشاره و با تأکید بر لزوم الگوبرداری از سیره این دو شهید بزرگوار، افزود: همه ما امانتدار ارزش ها و آرمان های شهدا هستیم و باید در حفظ آن نیز تلاش کنیم.

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به برخی از ویژگی های شخصیتی شهیدان انصاری و نورانی، اضافه کرد: اخلاص در خدمت، مردمی بودن و بکارگیری امکانات موجود در رشد و تعالی نظام اسلامی از مهم ترین ویژگی های این دو شهید در دوران عمر کوتاه خدمت بود.

وی با بیان اینکه مدیران و مسئولان گیلانی با وجود چنین الگوهایی باید در خدمت به مردم پیشگام باشند، ادامه داد: سیره شهدا باید توسط مدیران الگوبرداری شده و برای خدمت به مردم از آن بهره گیری شود.

عباسی با اشاره به حضور مردم در یادواره های شهدا، تصریح کرد: شهدا در راه اعتلای قرآن، اسلام و انقلاب و نظام اسلامی از جان خود گذشتند و مسیر را برای ما روشن کردند.

وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی با وجود همه فشارها، تحریم ها و توطئه دشمنان به برکت خون همین شهدا یکی از قدرت های منطقه محسوب می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان