لوله بازکن فوری با 5 روش آسان خانگی

۱۴۰۱/۰۴/۲۳ ۱۱:۰۶ چاپ کد خبر: 175308

گرفتگی لوله فاضلاب از آن دسته مشکلاتی است که میتوان با روش های خانگی لوله بازکن فوری آن را برطرف کرد. در اینجا 5 روش لوله بازکن فوری آموزش داده شده تا بدون نیاز به تماس با شرکت های متخصص، خودتان آن را برطرف کنید.

لنگرنیوز | گرفتگی لوله فاضلاب از آن دسته مشکلاتی است که ممکن است چندین بار در سال اتفاق بیفتد. بهترین کار در این شرایط یادگیری روش های لوله بازکن فوری است تا بتوان در مواقع ضروری از ایجاد مشکلات بزرگتر جلوگیری کرد و گرفتگی لوله را در خانه بدون نیاز به متخصص رفع نمود. در این مطلب میخواهیم 5 روش لوله بازکن فوری خانگی را به شما آموزش دهیم تا بتوانید بدون تماس با شرکت لوله بازکنی تهران ابتدا خودتان با این 5 روش اقدام به باز کردن لوله مسدوده شده نمایید.

5 روش لوله بازکن فوری در خانه
به وسیله این 5 روش میتوانید اغلب گرفتگی های سطحی را رفع نمایید و نیازی به لوله بازکن حرفه ای نداشته باشید. سعی کردیم روش هایی که بهترین نتیجه را در عمل داشته اند آموزش دهیم.

1. مایع شوینده

منظور از مایع شوینده هر نوع مایع شوینده ای می باشد و نباید در مورد انتخاب نوع آن سر در گم شوید. مایع ظرفشویی، دستشویی، شامپو و حتی مایع نرم کننده نیز میتواند ابزاری به عنوان لوله بازکن فوری باشد. البته این روش بیشتر برای گرفتگی توالت موثر است اما شما میتوانید آن را برای باقی لوله ها از جمله سینک، کف شوی، حمام، تراس و غیره آزمایش کنید.

برای انجام کار کافی است هنگام گرفتگی لوله، یک پیمانه مایع شوینده را داخل لوله بریزید و اجازه دهید 30 دقیقه بماند. سپس با ریختن آب گرم ببینید لوله باز شده یا خیر. گاهی اوقات لازم است چند بار مایع شوینده ریخته شود تا عامل گرفتگی نرم شده و مسیر خروجی فاضلاب باز شود.

نکته مهم: حتما لازم نیست یک پیمانه مایع شوینده داخل لوله بریزید. گاهی اوقات نسبت به شدت گرفتگی میتوان کمتر یا بیشتر استفاده کرد.

2. جوش شیرین و سرکه

محلول جوش شیرین و سرکه همیشه یک لوله بازکن فوری در خانه بوده و میتواند معجزه آسا باشد. ترکیب جوش شیرین و سرکه میتواند مو، چربی، روغن و بسیاری از مواد ضایعات داخل لوله را از بین ببرد و یک راه حل عالی برای لوله بازکنی فوری محسوب می شود.

برای انجام کار کافی است یک پیمانه جوش شیرین و یک لیوان سرکه ترجیحا از نوع سفید آن آماده کنید. حالا ابتدا جوش شیرین را داخل لوله بریزید و سپس سرکه را داخل لوله خالی کنید. بلافضله ترکیب این دو مواد باعث بالا آمدن کف و فوران شدن آن می شود. اصلا نباید نگران باشید چون این اتفاق طبیعی است و هیچ آسیبی به لوله ها وارد نخواهد کرد.

این محلول از آن دسته روش های لوله بازکن فوری است که خیلی مواقع مشکل را به راحتی حل میکند و نیازی به تماس با شرکت های تخلیه چاه تهران نخواهید داشت.

نکته مهم: قبل از هر چیز اگر آب دور لوله جمع شده، باید آن را تخلیه کنید و سپس جوش شیرین و سرکه را داخل لوله بریزید. مقدار جوش شیرین و سرکه هم اصلا مهم نیست باید نسبت به شدت گرفتگی آن را انتخاب کنید که میتواند بیشتر یا کمتر از یک پیمانه و یک لیوان باشد.

3. آب جوش

اگر به دنبال لوله بازکن فوری آسان، کم هزینه و خیلی سریع هستید آب جوش یک راه عالی است. خیلی از گرفتگی ها را میتوان با آب جوش به راحتی باز کرد اما گاهی اوقات نیاز به تکرار دارد.

روش کار بسیار ساده است، تنها کافی است یک کتری آب جوش آماده نمایید و آن را به آرامی داخل لوله مسدود شده خالی کنید. آب جوش باعث می شود عامل گرفتگی نرم شده و بعد از چند دقیقه رفع گردد.

همانطور که گفتیم گاهی اوقات نیاز به تکرار می باشد تا نتیجه مطلوب به دست آید.

نکته مهم: قبل از ریختن آب جوش باید تمام آب جمع شده در لوله را خالی کنید تا این روش لوله بازکن فوری نتیجه بهتری داشته باشد. علاوه بر این همیشه به یاد داشته باشید که آب جوش را مستقیما روی سنگ توالت نریزید چون باعث شکستن یا ترک برداشتن آن می شود.

4. فنر دستی

فنر دستی ابزاری است که در هر خانه وجود آن یک الزام ضروری است. اگر فنر دستی در خانه ندارید، میتوانید یک فنر 5 متری یا 10 متری از فروشگاه های ابزار فروشی تهیه نمایید.

روش انجام کار خیلی آسان است تنها کافی است سر فنر را داخل لوله مسدود شده ببرید و تا برخورد با گرفتگی آن را بصورت چرخشی (به جهت عقربه های ساعت یا برعکس) هل دهید. زمانی که فنر دستی با گرفتگی برخورد کرد باید آنقدر این کار را تکرار کنید تا احساس کنید که گرفتگی رفع شده. گاهی اوقات گرفتگی به فنر میچسبد و بیرون کشیده می شود و بعضی مواقع هم از لوله رد می شود. در آخر با ریختن آب گرم هر آنچه در لوله مانده را بشویید و ببینید گرفتگی رفع شده یا خیر.

نکته مهم: حتما دقت داشته باشید که هنگام هدایت فنر به داخل و همچنین خارج کردن آن به هیچ عنوان فنر را نکشید و حتما بصورت چرخشی اینکار را انجام دهید تا لوله آسیبی نبیند.

5. تلمبه لوله بازکن

تلمبه لوله بازکن واقعا برای هر خانه ای نیاز است و یک لوله بازکن فوری محسوب می شود. تلمبه های لوله بازکن انواع و اشکال مختلفی دارند که هر کدام کارایی مختلفی دارند. به عنوان مثال نوعی تلمبه با نام تخت وجود دارد که برای کفشوی ها و سینک بسیار مناسب است. پس نسبت به محل گرفتگی فاضلاب میتوانید تلمبه مناسب از فروشگاه تهیه کنید.

روش انجام کار نیز بسیار ساده است، کافی است تلمبه را روی لوله مسدود شده قرار دهید و چندین بار با فشار به سمت پایین اقدام به رفع گرفتگی فاضلاب نمایید. فشار به وجود آمده سبب می شود تا عامل گرفتگی حرکت کند و مسیر خروجی فاضلاب باز شود. بعد از باز شدن لوله و پایین رفتن آب، میتوانید داخل لوله مقداری آب گرم بریزید تا هر آنچه باقی مانده از بین برود.

نکته مهم: برای نتیجه بهتر باید هنگام قرار دادن تلمبه روی لوله، مقداری آب بریزید تا قسمت پلاستیکی تلمبه زیر آب قرار بگیرید (دقیقا مانند تصویر بالا). اینکار سبب می شود هوایی وارد لوله نشود و فشار وارد شده بیشتر شود.

راه حل لوله بازکن فوری در مواقع ضروری
گاهی اوقات ممکن است گرفتگی آنقدر شدید باشد که نتوان با روش های لوله بازکن فوری در خانه آن را رفع نمود. در این مواقع باید از دستگاه های لوله بازکنی حرفه ای نظیر ژنراتور استفاده کرد. استفاده از این دستگاه ها کار هر کسی نیست و نیاز به متخصص و فرد با تجربه دارد. پس بهتر است هنگام مواجه شدن با گرفتگی های شدید و پیچیده که با روش های بالا باز نمی شوند، با شرکت های لوله بازکنی در تهران تماس بگیرید.

شرکت های لوله بازکنی و تخلیه چاه در تهران دارای سرویسکاران با تجربه و دستگاه های حرفه ای هستند و میتوانند هر نوع گرفتگی را به راحتی باز کنند.

شرکت آقای لوله بازکن بهترین انتخاب برای خدمات لوله بازکن فوری

مطمئنا زمانی که به دنبال شرکت های لوله بازکنی در تهران باشید، متوجه می شوید که تعداد بسیار زیادی از این مراکز در تهران مشغول به فعالیت هستند و مسلما انتخاب یک شرکت معتبر را برای هر کسی سخت می کنند. به همین خاطر تصمیم گرفتیم یکی از شرکت های معتبر و متعهد در تهران را که شاید شما هم آن را شنیده باشید با نام آقای لوله بازکن به شما معرفی نماییم تا کارتان هنگام انتخاب شرکت آسان شود.

مجموعه آقای لوله بازکن سال هاست در زمینه لوله بازکنی و تخلیه چاه فعالیت دارد و خوشبختانه تا به امروز توانسته هزاران پروژه های کوچک و بزرگ را به موفقیت برساند. این مجموعه سرویسکاران متعددی را در سراسر تهران مستقر نموده تا پس از تماس مشتری سریعا به محل اعزام شوند تا مشتری بیش از حد منتظر نماند.

علاوه بر این استفاده از نیروهای فنی زبده، با تجربه و همچنین دستگاه های حرفه ای سبب شده تا کار با کیفیت بهترین انجام شود و کثیف کاری حین انجام کار نیز به مراتب نسبت به گذشته کمتر و کمتر شود.

شرکت آقای لوله بازکن جدای از ارائه خدمات، آموزش های لوله بازکن فوری در خانه را با روش های بسیار زیاد در وبسایت خود قرار داده است و اگر نیاز به روش های بیشتری دارید میتوانید همین حالا به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir/blog/ نمایید.

برای استفاده از خدمات لوله بازکن فوری با دستگاه نیز میتوانید نام "آقای لوله بازکن" را در گوگل جستجو نمایید و یا به آدرس اینترنتی https://mrplumber.ir مراجعه کنید.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان