آستارا- معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد گیلان بر تعامل مدیران با رسانه ها تاکید کرد و گفت: پیگیری رفع مشکلات و مطالبات اصحاب رسانه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین ابراهیمیان عصر دوشنبه در نشست هم اندیشی با خبرنگاران آستارا بر تعامل ادارات و مدیران با رسانه ها و خبرنگاران تاکید کرد و افزود: تعامل خوب مدیران دستگاه های اجرایی با رسانه ها ضرورت دنیای امروز است و متأسفانه برخی مدیران با رسانه ها و خبرنگاران تعامل خوبی ندارند.

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه نقد سازنده کارساز است و باید به آن احترام گذاشت، گفت: انتقادات منصفانه اصحاب رسانه یک ظرفیت مهم برای بهبود عملکرد مدیران اجرایی و خدماتی است و مسئولان، مدیران و روابط عمومی ها چنین فرصتی را برای همه رسانه ها به صورت ویژه و خاص ایجاد کنند تا ارتباطی مطلوب و اثربخش شکل بگیرد و بتوان از ظرفیت خرد جمعی در رفع مشکلات و دغدغه ها بهره گرفت.

ابراهیمیان تعدد رسانه ها در آستارا را مطلوب دانست و اظهار کرد: رسانه ها در آستارا مشکلات جدی دارند و یکی از مشکلات اساسی مطبوعات در این شهرستان افزایش هزینه های چاپ نشریات است.

معاون فرهنگی و رسانه ای فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان پایین بودن ضریب کیفی و نظم در انتشار را دلیل عدم برخورداری مطبوعات آستارا از یارانه مطبوعاتی دانست و گفت: مشکلات مطبوعات در حال حاضر به مربوط به مسائل اقتصادی است.

وی از تشکیل شعبه خانه مطبوعات در آستارا خبر داد و گفت: در صورت به حد نصاب رسیدن اعضا شعبه خانه مطبوعات گیلان در این شهرستان راه اندازی شده و امیدواریم از این طریق مشکلات این قشر این نیز مرتفع شود.

ابراهیمیان گفت: با توجه به اینکه بیماری کرونا باعث به وجود آمدن مشکلات زیادی برای رسانه ها شد پیگیری های لازم برای اعطای تسهیلات کم بهره به خبرنگاران در حال انجام است.

معاون فرهنگی و رسانه ای ارشاد گیلان به مشکلات مسکن خبرنگاران نیز اشاره کرد و گفت: در این خصوص نیز پیگیری ها و اقداماتی در حال انجام است که امیدوارم به نتیجه برسد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان