مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شفت با توجه به توسعه نیافتگی و جمعیت بیمه شده تأمین اجتماعی مشمول احداث درمانگاه عمومی است، گفت: این سازمان مقدمات لازم از جمله مکاتبات بررسی احداث درمانگاه ...

حسین ابراهیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شفت با اشاره به انتشار گزارشی در این رسانه مبنی بر «ضرورت احداث و راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی شفت» اظهار کرد: سازمان تأمین اجتماعی ارایه خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و ارایه این خدمت در مناطق محروم و کم برخوردار از جمله شفت در اولویت است.

وی با اشاره به عزم جدی مدیریت درمان استان در راه اندازی درمانگاه عمومی در شفت افزود: درخواست احداث درمانگاه تامین اجتماعی شفت طی یک نامه ای اخیراً به ناقوسی، سرپرست ادره کل درمان مستقیم سازمان تأمین اجتماعی تقدیم شده تا بررسی های کارشناسی در این رابطه در دستور کار سازمان قرار بگیرد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گیلان با بیان اینکه شفت از حدود ۲۲ هزار نفر بیمه شده تأمین اجتماعی برخوردار است، گفت: این میزان از بیمه شدگان، ۴۳ درصد کل جمعیت شفت را شامل می شوند و به لحاظ آمار جمعیت بیمه شده در زمره شهرستان های مشمول احداث درمانگاه قرار دارد.

ابراهیمی با بیان اینکه احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شفت از جمله مطالبات مقامات و شهروندان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه شفت جز شهرستانهای کم برخوردار و توسعه نیافته شناسنامه دار از سوی دولت شناخته می شود، لازم است درمانگاهی جهت ارایه خدمت به ذینفعان سازمان در این شهرستان راه اندازی شود.

وی همچنین با تاکید بر لزوم مشارکت مسوولان شفت مبنی بر تعرفه زمین جهت احداث درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان بیان کرد: با توجه به اینکه تعرفه زمین اهدایی توسط شهرستان پیش شرط احداث درمانگاه عمومی است، این سازمان از فرمانداری و همچنین شهرداری شفت خواسته تا زمینی را جهت احداث درمانگاه به مدیریت درمان تأمین اجتماعی گیلان معرفی کنند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان