رشت- فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارقان متواری منجر به جرح یکی از مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد و گفت: پلیس مجروح شده قطع نخاع شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ افراسیاب زاهدنیا در این باره اظهار کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی سه راه قلعه در ساعت ۲۲ شب ۲۵ تیر ماه امسال حین کنترل محور مواصلاتی آستارا - اردبیل به ۲ سرنشین یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و دستور توقف این وسیله نقلیه را صادر کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه راننده این خودرو بدون توجه به دستور پلیس با برخورد به یکی از مأموران مستقر در ایست و بازرسی متواری شد، افزود: مأمور انتظامی با حضور عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی آستارا با اشاره به اینکه پس از استعلامات صورت گرفته مشخص شد متهمان این خودرو را از استان اردبیل سرقت کرده اند، اضافه کرد: این خودرو در منطقه ویرمونی کشف شد.

وی اضافه کرد: با اقدامات پلیسی سارقان در کمتر از ۳ ساعت حین فرار به سمت اردبیل در پوشش مسافر یک دستگاه خودرو تاکسی در ایست و بازرسی سه راه قلعه شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی آستارا با بیان اینکه متأسفانه مأمور انتظامی بر اثر برخورد خودرو با وی قطع نخاع شده است، تصریح کرد: متهمان ۱۷ و ۱۹ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان