فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان از مهار آتش سوزی در اراضی جنگلی گیلان خبر داد و گفت: با تلاش مأموران یگان حفاظت، آتش نشانی، نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، هلال احمر، کلاس نیروی انتظامی و همیاران طبیعت ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمد قربانی لرد امروز در جمع خبرنگاران با بیان افزایش شدید دما در گیلان منجر به آتش سوزی در جنگل ها می شود، اظهار کرد: در چند روز گذشته دمای هوا در استان گیلان به شدت افزایش پیدا کرده و همین امر منجر به بروز مشکلاتی شده است. 

وی با اشاره به آتش سوزی در چهار هکتار از اراضی جنگلی استان گیلان افزود: بر اساس آمار این آتش سوزی ها در مناطق جنگلی شهرستان های رشت، لاهیجان، رودبار، رضوانشهر و لنگرود رخ داده است. 

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گیلان از مهار آتش سوزی در اراضی جنگلی گیلان خبر داد و افزود: با تلاش مأموران یگان حفاظت، آتش نشانی، نیروهای مردمی، سپاه، بسیج، هلال احمر، کلاس نیروی انتظامی و همیاران طبیعت این آتش سوزی به سرعت مهار شده است. 

قربانی لرد با تاکید بر لزوم توجه به عدم روشن کردن آتش در مناطق جنگلی تصریح کرد: بر اثر این حریق ها ۳۵۰ هکتار از مناطق جنگلی در اسکده لاکان رشت، ۲۰ هزار مترمربع در زمیدان لاهیجان، ۱۵ هزار مترمربع در نقله بر رودبار، هفت هزار مترمربع در رودبارسرای بالا در رضوانشهر و هزار مترمربع در حسین آباد چاف و چمخاله لنگرود دچار خسارت شد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان