مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دریای خزر در خصوص ایجاد فرودگاه آبی گفت: هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی، تولید نخبگان ایرانی با استفاده از دانش بومی در گیلان ...

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرانزلی، امیر سرتیپ افشین خواجه فرد امروز در نشست هماهنگی نمایشگاه صنایع هوایی با بیان اینکه صنعت هوایی در جمهوری اسلامی با رشد و پیشرفت مواجه شده است، اظهار کرد: در نمایشگاه صنایع هوایی، تولیدات دانش بنیان و بومی صنایع هوایی به نمایش عموم گذاشته شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تولیدات انبوه محصولات دانش بنیانی در حوزه صنایع هوایی گفت: در این نمایشگاه تلاش شد تا ضمن حمایت از شرکت های دانش بنیان و عرضه محصولات این شرکت ها و ایجاد انگیزه در سرمایه گذاران بخش خصوصی از ظرفیت آنان برای تولید انبوه این تولیدات استفاده شود.

معاون وزیر دفاع و پشتبیانی نیروهای مسلح با تاکید بر الزام عمل به فرامین مقام معظم رهبری جهت ارائه فرصت به نخبگان کشور تصریح کرد: دشمنان با هجمه های رسانه ای در تلاش برای ایجاد یاس و ناامیدی در بین جوانان نخبه هستند و این در حالی است که با میدان دادن به نخبگان باید نقشه شوم دشمنان جمهوری اسلامی را نقش بر آب کنیم.

مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با اشاره به ظرفیت بسیار خوب دریای خزر در خصوص ایجاد فرودگاه آبی بیان کرد: با توجه به وجود ۷۰۰ کیلومتر مرز آبی با کشورهای حاشیه خزر و نبود زمین کافی برای احداث فرودگاه در استان های شمالی می توان از دریا برای ایجاد فرودگاه آبی استفاده کرد.

خواجه فرد گسترش تولیدات دانش بنیان را در راستای افزایش اشتغالزایی عنوان کرد و گفت: سواحل سه استان شمالی باید به فناری تاکسی هوایی مجهز شود و این موضوع جز افتخارات میهن اسلامی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه جوانان و نخبگان ایرانی نقش مهمی در ساخت محصولات مختلف در صنایع هوایی دارند، افزود: هواپیمای آب نشین با قابلیت تاکسی هوایی، تولید نخبگان ایرانی با استفاده از دانش بومی در گیلان رونمایی می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان