رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با تأکید بر ایجاد زیرساخت های مناسب در شهر صنعتی رشت، گفت: شرایط موجود برای جذب سرمایه گذار نامطلوب است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا احمدی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم تخصیص اراضی صنعتی برای جذب سرمایه گذار، اظهار کرد: وضعیت زیرساخت های شهر صنعتی رشت مناسب نیست.

وی بر لزوم توجه و رسیدگی به زیرساخت های شهر صنعتی رشت تأکید کرد و افزود: باید علاوه بر زیرساخت ها ظاهر جذابی نیز برای جلب سرمایه گذار در ایجاد شود.

نماینده رشت و خمام در مجلس با بیان اینکه باید امور صنعتگران و تجار تسهیل شود، ادامه داد: بسیاری از صنعتگران با مشکل تأمین اجتماعی در استان گیلان رو به رو هستند که باید تمهیدات لازم برای رفع آن اتخاذ شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای ایجاد شهرک و مجتمع نساجی بزرگ در صنایع پوشش، گفت: با ایجاد این شهرک اغلب صنایع کوچک می توانند در اراضی این شرکت جانمایی شوند.

احمدی همچنین به موضوع بازار و لزوم نظارت و بازرسی و ایجاد ثبات در آن اشاره و اضافه کرد: با تشدید نظارت ها از افزایش فشار بر مردم جلوگیری می شود. پ

وی با اشاره به عدم پرداخت حقوق کارگران از سوی برخی واحدهای صنعتی، تأکید کرد: تعدادی از واحدها با مشکل مالیات مواجه هستند که باید به صورت پیگیری شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان