رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به صراحت بیانات مقام معظم رهبری درباره سیاست های ترکیه افزود: این بیان صریح رهبری نشان از صلابت در برابر رئیس جمهوری ترکیه نشان از جدیت جمهوری اسلامی در ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین علی سعیدی عصر امروز در مراسم یادواره بیش از ۵۰ شهید دهستان شوئیل با اشاره به اینکه انقلاب ها بایستی مراحلی طی کنند تا به کمال برسند، اظهار کرد: بسترسازی برای فراهم شدن انقلاب، رعایت اصول برای پیروزی، شرایط ایجاد استقرار، استکمال انقلاب برای انتقال رهبری به نسل های آینده و استمرار انقلاب با همان اصولی که پایه گذاری شده فراهم شود تا انقلاب بتواند مسیر نهایی خود را طی کند. 

وی با بیان اینکه انقلاب پیامبر اعظم از بین انقلاب های طول تاریخ توانسته مراحل کامل خود را طی کند، افزود: انقلاب اسلامی ما هم یکی از انقلاب های توحیدی است که توانسته با رهبری الهی و مردم مسیر کامل انقلاب را بپیماید.

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه شریعت، آئین الهی و دین از اضلاع یک مثلث هستند، گفت: مردم قائده این مثلث هستند که اگر نباشند نظام مختل می شود. 

وی با اشاره به اینکه اگر ملتی تن پروری کند و به فرمان رهبری گوش نکند شکست خواهد خورد، تصریح کرد: هیچ انقلابی بدون هزینه به نتیجه نخواهد رسید و امروز اگر فشارهایی است هزینه مقاومت، استقلال و ایستادگی ملت ما است.

سعیدی با اشاره به اینکه مرحله استکمال و انتقال رهبری به فرد دیگری در انقلاب اسلامی به خوبی انجام شد تا انقلاب تداوم داشته باشد، افزود: انقلاب اسلامی بر اساس منویات پیامبر و گفتمان علوی و نبوی شکل گرفته و همه مراحل انقلاب کامل را طی کرده تا بتواند ملت ایران تاریخ ساز باشند و تکلیفی که خدا برای این ملت تعیین کرده را به خوبی ادا کنند. 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در مسیر استمرار انقلاب و حکومت حضرت مهدی (عج) است، گفت: ملت ایران بار انقلابی را به دوش می کشند که قرار است این انقلاب به انقلاب امام آخرالزمان متصل شود اما زمینه اش ایستادگی و مقاومت است که پیام همه شهدا است. 

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با اشاره به اینکه انقلاب هزینه هایی دارد و مردم ما باید در مقابل فشارها و سختی ها صبرو مقاومت کنند، بیان کرد: نشست سران در تهران و توافق های اقتصادی و ارتقای تجاری نشان دهنده قدرت نمایی ایران در برابر تشدید تحریم های غربی است. 

وی با اشاره به صراحت بیانات مقام معظم رهبری درباره سیاست های ترکیه افزود: این بیان صریح رهبری نشان از صلابت در برابر رئیس جمهوری ترکیه نشان از جدیت جمهوری اسلامی در مقابل جلوگیری از تنش ها در منطقه دارد. 

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان