لاهیجان- مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت ارشاد با اشاره به اینکه ارائه مسائل شهری با ادبیات نمایشی اولویت است، گفت: بهره گیری از ابزارهای هنری تأثیر مثبتی بر فرهنگ شهر و شهرنشینی دارد.

کاظم نظری در حاشیه افتتاحیه یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان در گفتگو با خبرنگار مهر این جشنواره را یکی از جشنواره های تخصصی و مورد حمایت مرکز هنرهای نمایشی دانست و اظهار داشت: اداره کل هنرهای نمایشی تمایل دارد بتواند رسالت خود را در مسائل شهری با ادبیات نمایشی بیان کند و تأثیرات مثبت خود را روی فرهنگ شهری و شهرنشینی نشان دهد.

کاظم نظری در ادامه با تاکید بر اینکه نمایش ها را به سمت اهداف تخصصی خود هدایت کنیم، گفت: امیدواریم مسئولین جشنواره باعث شکوفایی هنرهای نمایشی در حوزه تخصصی خود باشد و روی مخاطبین خود تأثیر گذار باشد.

وی ارزیابی نمایش ها را مبتنی بر کیفیت اجراها دانست و بیان داشت: در روزهای آتی شاهد اجراهای خوب و با کیفیتی باشیم و رفتار عمومی شهر را متحول کنیم.

گفتنی است یازدهمین دوره جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان طی روزهای ۳۱ تیر تا دوم مرداد ماه در هفت نقطه شهر و با بیش از ۸۰ اجرا از استان های مختلف کشور برگزار می شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان