با توجه به غیرقانونی بودن فعالیت سرپرست فعلی فدراسیون ژیمناستیک، وزارت ورزش انتخاب سرپرست جدید برای این فدراسیون را در برنامه قرار داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون ژیمناستیک از جمله فدراسیون هایی است که ماه هاست به خاطر برخی مشکلات داخلی و بین المللی در بلاتکلیفی مدیریتی به سر می برد. البته با توجه به ملاقات اخیری که وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک با مقامات جهانی این رشته در لوزان داشتند و وعده های داده شده مبنی بر رفع موانع انتخاباتی، امید می رود تشکیل مجمع انتخاباتی این فدراسیون بالاخره محقق شود به خصوص با برنامه ای که وزارت ورزش به منظور تعیین سرپرست جدید برای این فدراسیون دارد.

این روزها فدراسیون ژیمناستیک با سرپرستی حمید احمدی مدیریت می شود که پیش از این نایب رئیس فدراسیون بود. او حکم سرپرستی خود را دی ماه سال گذشته از سید حمید سجادی گرفت در حالیکه بازنشستگی ادامه حضور او در این فدراسیون را با منع قانونی مواجه کرده است.

از همین رو وزارت ورزش انتخاب سرپرست جدید برای این فدراسیون را در برنامه قرار داده است. به گفته آرش فرهادیان سرپرست اداره کل امور مشترک فدراسیون ها سرپرست جدید فدراسیون ژیماستیک طی هفته جاری معرفی می شود.

این در حالی است که طی ۶ ماه گذشته هم فدراسیون ژیمناستیک با سرپرست اداره می شد اما در این مدت کمتر گام موثر و قابل استنادی در راستای مهیا شدن شرایط برگزاری انتخابات این فدراسیون برداشته شد.

امید می رود با تعیین سرپرست جدید، شرایط جدیدی در فدراسیون ژیمناستیک ایجاد شود که به موجب آن انتخابات کمیسیون ها را برگزار و زمینه نام نویسی از کاندیداها و سپس برگزاری انتخابات مهیا شود.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان