دومین روز از پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با اعلام قهرمانان رقابت های تیراندازی در رشته تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین روز رقابتهای پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در رشته های مختلف پیگیری و با معرفی تیم های و نفرات برتر در دو رشته تفنگ بادی و تکواندو به پایان رسید.

دانشگاه اصفهان فاتح رقابت های تفنگ بادی شد

با پایان یافتن رقابت های تفنگ بادی پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر کشور در تبریز، تیم اصفهان توانست با کسب بالاترین امتیاز از رقبا در سکوی نخست مسابقات بایستد.

تیم دانشگاه اصفهان متشکل از مجید صالح شریفی، میلاد رئیسی پور و خشایار فارسی مجموع امتیاز ۱۶۷۵.۷ را کسب کرده بود، تیم دانشگاه تهران با حضور امیر قانی، علی معینی و سینا بیات نیز مجموع امتیاز ۱۶۷۲.۲ را کسب کرد و در سکوی دوم ایستاد و تیم دانشگاه علم و صنعت ایران نیز با ترکیب علی جوادی، علیرضا یوسفی و پیمان قشقایی نژاد و با مجموع امتیاز ۱۶۱۵ سوم شد.

در بخش انفرادی با پایان یافتن رقابت های تفنگ امیرمحمد نکونام از دانشگاه جامع علمی کاربردی به مقام نخست رسید. نکونام در این رقابت ها توانست امتیاز مجموع ۶۲۹.۳ را کسب کند، مهیار صداقت از دانشگاه شهید بهشتی تهران با کسب ۶۲۵.۶ امتیاز صاحب مدال نقره و علی رضایی از دانشگاه کاشان با مجموع امتیاز ۶۲۲.۴ در سکوی سوم مسابقات ایستاد.

تیم دانشگاه فنی حرفه ای مازندران قهرمان تکواندو شد

در پایان رقابتهای تکواندو دانشجویان پسر در بخش کیوریگی تیم دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران در جایگاه نخست ایستاد، تیم دانشگاه شهید بهشتی نایب قهرمان شد و تیم دانشگاه خوارزمی به مقام سوم رسید.

دانشگاه شهید بهشتی صدر نشین توزیع مدال ها

در پایان دومین روز رقابتهای پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر در جدول توزیع مدال ها و امتیازات تیم دانشگاه شهید بهشتی با کسب یک مدال طلا و دو نقره با امتیاز ۲۵ در صدر قرار دارد، دانشگاه فنی و حرفه ای مازندران با یک طلا و یک برنز و ۲۳ امتیاز دوم است و دانشگاه خوارزمی با یک طلا و یک برنز و ۱۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان پسر از ۳ تیر ماه آغاز شده است و تا ۵ مرداد به میزبانی دانشگاه تبریز ادامه دارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان