مدیر خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی به مناسبت ایام گرامیداشت خبرنگار خبر داد.


میلاد ابراهیمی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شرایط کنونی کشور رسانه نقش مهمی در کاهش التهاب جامعه دارد، اظهار کرد: در جنگ ترکیبی امروز، دشمن برای اعمال فشار حداکثری به مردم جنگ اقتصادی را نیز در برنامه دارد لذا حضور خبرنگاران متخصص در حوزه اقتصاد نقش شایانی در مقابله با این جریان دارد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان از برگزاری نخستین دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی در این استان خبر داد و افزود: آموزش کاربردی رسانه از سوی خانه مطبوعات گیلان به صورت جدی برنامه‌ریزی شده و در همین خصوص پر در آغاز دوره آموزشی خبرنگاری با هدف تربیت خبرنگار اقتصادی در گیلان برگزار می‌شود.

به گفته ابراهیمی این کارگاه آموزشی در نیمه اول مرداد با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان و با حضور اساتید ملی و استانی و در دو سطح مقدماتی و پیشرفته در رشت برگزار می‌شود.

وی سرفصل‌های دوره مقدماتی را آشنایی با مفاهیم اقتصادی و بودجه و تنظیم خبر اقتصادی عنوان کرد و افزود: دوره پیشرفته نیز با سرفصل‌های جریان‌شناسی و اقتصاد سیاسی ایران، اقتصاد اسلامی، قانون بودجه ۱۴۰۱، اقتصاد و ظرفیت‌های گیلان برگزار خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های استان گیلان با اشاره به چگونگی ثبت‌نام اصحاب رسانه در دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی بیان کرد: خبرنگارانی که تمایل به شرکت در این دوره را دارند می‌توانند حداکثر تا هفتم مرداد با ارسال عدد ۹ به شماره پیامکی ۳۰۰۰۳۴۲۴۰، نام‌نویسی کرده و در این دوره آموزشی شرکت کنند.

ابراهیمی با اشاره به صدور گواهینامه برای شرکت کنندگان دوره آموزشی خبرنگاری اقتصادی، گفت: به مناسبت ایام گرامیداشت روز خبرنگار، حضور در این دوره آموزشی برای اصحاب رسانه استان گیلان رایگان است.

انتهای پیام/

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان