عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با ابراز نگرانی از افزایش قیمت برنج در کشور گفت: متأسفانه هزینه کشاورزی را بالا رفته و واردات آزاد شده است لذا اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، طی چند ماه آینده ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سیدکاظم دلخوش امروز در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و تذکری به دولت در خصوص نحوه تأمین منابع موردنیاز قیر رایگان در کمیسیون برنامه و بودجه اظهار کرد:  چهار ماه است که این لایحه در مجلس شورای اسلامی دست به دست می شود، لذا بنده از رئیس مجلس خواهش می کنم تا این لایحه را به کمیسیون عمران داده تا موضوع حل شود.

وی با ابراز نگرانی از افزایش قیمت برنج در کشور و خطاب به رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما همواره حامی محرومان، مظلومان و کشاورزان در کشور هستید لذا تذکری که نمایندگان استان های شمالی درباره واردات برنج داده اند موضوع بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید به ۀن توجه شود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به حمایت مجلس و سران قوای سه گانه از شالیکاران و کشاورزان بیان کرد: متأسفانه هزینه کشاورزی را بالا رفته و واردات آزاد شده است لذا اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، طی چند ماه آینده قیمت برنج چند برابر می شود.

دلخوش مهم ترین راه درآمد مردم استان های شمالی را کشاورزی و صیادی دانست و تصریح کرد: مردم استان های شمالی از مجلس شورای اسلامی انتظار دارند به تنها خواسته آنان یعنی کنترل قیمت برنج نهایت توجه را کنند در غیر این صورت شالیکاران با مکشل مواجه می شوند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان