نمایشگاه فرهنگ ایران زمین با هدف معرفی فرصت های گردشگری و تحکیم قرابت های فرهنگی میان کشورهای منطقه، از ۱۴ تا ۱۷ شهریور در جزیره کیش برپا می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین دوره نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» در محل «نمایشگاه بین المللی کیش» برگزار می شود. «مؤسسه ژرفا هنر ساتین کیش» با همکاری پارک ملی علوم، فناوری های نرم و صنایع فرهنگی این نمایشگاه را ۱۴ تا ۱۷ شهریور برگزار می کند.

نمایشگاه «فرهنگ ایران زمین» فرصتی برای تحکیم قرابت های فرهنگی، پیوندهای معنوی، معرفی فرصت های گردشگری و ایجاد شبکه گردشگری میان کشورهای منطقه است که حلقه اتصال این مسیر، جزیره کیش خواهد بود.

این نمایشگاه در دسته های زیر برپا خواهد شد:

- معرفی اقلیم، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری

- خدمات و تجهیزات هتلی

- مد و پوشاک اقوام ایرانی

- خوراکی های محلی

- گردشگری E-commerce

- برگزاری دوره ها و پنل های تخصصی در حوزه فرهنگ، گردشگری و راهکارهای توسعه بازار

- کافه سرمایه، مکانی برای ملاقات غرفه داران با سرمایه گذاران جهت توسعه محصولات

- رقابت بین استارتاپ های فرهنگی-گردشگری با همکاری صندوق شکوفایی و نوآوری ریاست جمهوری

برگزارکنندگان این سالانه در تلاش هستند تا زمینه حضور مهمانان ویژه و مقامات رسمی در حوزه گردشگری و فرهنگ، و شرکت های مرتبط از کشورهای منطقه را فراهم نمایند. برنامه ریزی و پیش بینی های لازم نیز برای حضور غرفه دارانی از کشورهای عضو اکو و کشورهای حاشیه خلیج فارس از جمله کشور عمان و قطر انجام شده است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشارکت در نمایشگاه می توانند به وبسایت نمایشگاه مراجعه کرده یا با شماره های تماس آن ارتباط برقرار کنند.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان