فرماندار رضوانشهر در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان گفت: توزیع اعتبارات 1401 با اولویت محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و همچنین اتمام پروژه های نیمه تمام است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رضوانشهر، سید نادر صفوی میرمحله در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان با اشاره به اینکه ابلاغ اعتبارات تملک دارایی های سرمایه ای استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش ۱۳ درصدی دارد، اظهار کرد: بر اساس سیاست های راهبردی دولت سیزدهم در جهت رفع مشکلات و محرومیت ها در کنار توجه به معیار جمعیتی، توزیع اعتبارات با اولویت سه گانه محرومیت زدایی و توجه به مناطق کم برخوردار و اتمام پروژه های نیمه تمام است.

وی با بیان اینکه افزایش جذب اعتبارات متمرکز دستگاه ها در سطح ملی، گامی مؤثر در راستای پیشرفت پروژه های نیمه تمام است، گفت: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد حتماََ باید در اولویت کاری مدیران قرار گیرد تا هرچه سریعتر شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح ها در جهت عمران و آبادانی و توسعه شهرستان باشیم.

فرماندار رضوانشهر تأکید کرد که دستگاه های اجرایی شهرستان نسبت به پیگیری جذب اعتبارات شهرستان از ادارت کل استانی اهتمام جدی داشته باشند.

صفوی با اشاره به موضوع مهم محرومیت زدایی که جزو سیاست های اصلی دولت مردمی است، تصریح کرد: مدیران شهرستانی محرومیت زدایی و مناطق کمتر توسعه یافته را به عنوان سرلوحه کاری خودشان قرار بدهند تا بتوانیم آن سیاست ها و گفتمان دولت مردمی را با توجه به توزیع اعتبارات به خوبی در شهرستان ها اجرا کنیم.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان