رشت- معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه راه اثرگذاری برنامه های دشمن نفوذ بین نسل جوان است، گفت: باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت این مسیر مسدود شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ رضا منشوری عصر دوشنبه در مراسم اختتامیه رویداد دانش آموزی سرمشق در سالن اجتماعات کانون بسیج رشت با بیان اینکه دانش آموزان چراغ راه هدایت کشور هستند، گفت: آموزش و پرورش باید بهترین امکانات تحصیلی را برای آینده سازان کشور فراهم کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به تلاش دشمنان برای دور کردن نسل جدید از معنویات و فقه اسلامی تصریح کرد: برای آنکه علم در بین دانش آموزان نورانی شود باید به مسئله شریعت توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه دانش آموزان بسیجی باید مطالبه گر باشند، افزود: در دنیایی که اکثر افراد به دنبال منفعت های شخصی هستند، دانش آموزان بسیجی باید روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند تا مشکلات از پیش روی کشور برداشته شود.

سرهنگ منشوری با اشاره به اینکه راه اثرگذاری برنامه های دشمن، نفوذ بین نسل جوان است، بیان کرد: باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت راه نفوذ دشمن به کشور را مسدود کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت معرفی زندگی و سیره شهدا به جوانان و نوجوانان گفت: اگر شهدا را به نسل جدید معرفی کنیم هیچ قدرتی نمی تواند بر روی قشر دانش آموز و دانشجو تأثیر بگذارد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان