آستارا - فرماندار آستارا گفت: با توجه به بروز تخلفات و جرایم سایبری و رسانه ای عدم وجود دایره پلیس فتا در نیروی انتظامی آستارا از دغدغه های مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عنایت رضایی پور ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی آستارا اظهار کرد: نگاه نیروی انتظامی یک نگاه تخصصی است و با فعالیت در تمامی امور و به ویژه بحث حضور پیشگیرانه فعالیت چشمگیری در کشور، استان و شهرستان دارد.

وی افزود: ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا از نظر امکانات و تجهیزات کمبودهایی دارد که باید نسبت به رفع آن اقدام شود.

فرماندار آستارا به عدم وجود پلیس فتا در این شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که امروزه بیشتر تخلفات و جرم ها مربوط به تخلفات سایبری و رسانه ای بوده و مسئولیت رسیدگی به آن نیز بر عهده پلیس فتا است، عدم وجود این دایره در نیروی انتظامی آستارا جز دغدغه های مردم و مسئولان این شهرستان و نیازمند توجه ویژه نیروی انتظامی استان است.

رضایی پور با اشاره به موقعیت استراتژیک آستارا و گردشگر پذیر بودن این شهر ادامه داد: به دلیل مرزی بودن آستارا باید توجه ویژه ای به تأمین امنیت این شهر شود.

وی به تقویت و تجهیز دایره مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی آستارا و ارتقای سیستم های کنترلی آن اشاره و تاکید کرد: روزانه حدود ۴۰۰ کامیون کالا از گمرک آستارا وارد کشور می شود و با توجه به انجام صادرات و واردات ریلی و دریایی کالا این شهرستان نیازمند نگاه ویژه مسئولان استان و کشوراست.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان