آستارا - «عبدالعلی شعبانی» با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آستارا معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرمانده انتظامی گیلان ظهر دوشنبه در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی آستارا اظهار کرد: امنیت از زیرساخت های مهم پیشرفت در جوامع بشری است و حضور تیم دیپلماسی در عرصه های بین المللی و دفاع از مواضع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه وجود امنیت در کشور است.

سرهنگ حسین حسن پور امنیت را محصول تلاش و خرد جمعی دانست و افزود: امنیت مطلوب تنها با حضور پلیس محقق نمی شود و همه مردم و سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی باید در این راه یاری رسان پلیس باشند.

وی با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان آستارا ادامه داد: آستارا به دلیل دارا بودن ظرفیت ها و موقعیت استراتژیک نیازمند توجه ویژه بوده و امنیت در این منطقه برای جذب و حضور سرمایه گذاران در این شهر بسیار اهمیت دارد.

سرهنگ حسن پور تصریح کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با افرادی که در نظم و امنیت در منطقه اخلال ایجاد کنند برخورد کرده و اجازه نمی دهیم هیچ نقطه ای در استان برای اخلال گران نظم و امنیت ایمن باشد.

گفتنی است در این مراسم سرهنگ «عبدالعلی شعبانی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان آستارا معرفی و از تلاش های سرهنگ «افراسیاب زاهدنیا» فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تقدیر شد.

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان