معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه استکبار می داند که اگر نسل جدید تاثیر بگذارد به راحتی می تواند برنامه های خود را در جمهوری اسلامی اجرایی کند، گفت: باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با ...

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رضا منشوری عصر امروز در اختتامیه رویداد دانش آموزی سرمشق در سالن اجتماعات کانون بسیج رشت با بیان اینکه دانش آموزان نقش مهمی در اداره کشور دارند، اظهار کرد: دانش آموزان چراغ راه هدایت کشور بوده و مقام معظم رهبری در اکثر فرمایشات خود به این قشر از جامعه امید ویژه دارند لذا آموزش وپرورش باید بهترین امکانات تحصیلی را برای دانش آموزان فراهم کند. 

وی با تاکید بر لزوم توجه دانش آموزان به علم فقه گفت: علم در کنار فقه معنا پیدا می کند و این در دنیا هم ثابت شده و استکبار دقیقا بر روی همین مسئله دست گذاشته است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان نقش شریعت در گسترش علم را بسیار موثر دانست و افزود: اگر سعی داریم علم در بین دانش آموزان نورانی شود باید به مسئله شریعت توجه جدی و ویژه شود .

منشوری با اشاره به نقش بسیجیان دانش آموز به عنوان نیروهای مطالبه گر بیان کرد: در دنیای امروزی نصحیت کنندگان از نصیحت شوندگان بیشتر شده به این منظور در دنیایی که منفعت طلبان جولان می دهند، نقش بسیجی به عنوان نیروهای مطالبه گری بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه استکبار با طراحی نقشه های مختلف همواره سعی دارد بر روی نسل جدید و دهه ۸۰ و نودی ها تاثیر بگذارد، تصریح کرد: استکبار می داند که اگر نسل جدید تاثیر بگذارد به راحتی می تواند برنامه های خود را در جمهوری اسلامی اجرایی کند لذا باید با گسترش فرهنگ ایثار و شهادت با نفوذ دشمن به کشور مقابله کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان راهیان نور را یک کلاس عظیم دانشگاهی معرفی کرد و گفت: از سیره عملی و مکتب شهدا، رزمندگان و جانبازان می توان زندگی آموخت و اگر به این امر به درستی عمل شود هیچ قدرتی نمی تواند بر روی قشر دانش آموز و دانشجو تاثیر بگذارد.

به گزارش فارس، در پایان این جلسه از نفرات برتر نخستین رویداد دانش آموزی سرمشق تقدیر شد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

همرسانی کنید:

طراحی و پیاده سازی توسط: بیدسان